Uygulamaya kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapıldığında kullanıcıyı bir ana sayfa karşılar.


Uygulamaya yalnızca logo admin gibi yönetici olan bir kullanıcı ile giriş yapıldığında aşağıdaki ekran gelir. Eğer uygulamaya user tipli bir kullanıcı ile giriş yapılırsa uygulama otomatik olarak hub (ana sayfa) ekranına yönlendirir.

Uygulamanın yeni görsel ekranları ilk defa görüntülenmek istendiğinde shift+f5 tuşuna basılmalıdır.



Ana sayfadaki Analizler bölümünde mevcut raporlar yer alırken yeni raporlar da tasarlanabilir.

Raporların Otomatik Gönderimi bölümünde istenen raporlar düzenli olarak belirlenen zamanlarda ilgili kişilere mail olarak gönderilebilir.

Kullanıcılar bölümünde yeni kullanıcı eklenebilir, var olan kullanıcı silinebilir veya yönetici olarak uygulamaya giriş yapan kullanıcı mevcut bir kullanıcının şifresini değiştirilebilir.

Ürün Entegrasyonları bölümünde veri tabanı entegrasyonu yapılarak istenen veriler ile hazır raporların içerisi doldurulur.

Yönetim Konsolu bölümünden yönetimsel görevler (yeni klasör oluşturma, veri yenileme, uzantı ekleme vb. gibi) yapılır.

Parolayı Değiştir bölümünde kullanıcı, mevcuttaki uygulamaya giriş şifresini değiştirebilir.

Logo Portal Giriş bölümünden portal üyeliği olan kullanıcı Logo Portal websitesine giriş yapabilecektir.

Logo Mind Insight kullanıcısının kayıtlı e-posta adresinin bulunması gerekmektedir. Logo Mind Insight kullanıcısı Lokal kullanıcı ise Kullanıcılar bölümünde kayıtlı e-posta adresinin bulunması durumunda Logo Portal websitesine yönlenebilecektir. Logo Mind Insight kullanıcısı active directory kullanıcısı ise active directory üzerinden dönen e-posta bilgisi ile Logo Portal websitesine yönlenebilecektir.



Ürün Lisans Bilgileri bölümünde lisans anahtarı, versiyon bilgisi, lisans dolum süresi gibi lisans ile ilgili bilgiler yer alır.

Kullanıcı uygulama içerisinden (Hub ekranından) aşağıdaki menü üzerinden Logo Mind Insight için hazırlanmış ürün videoları, webinarlar ve kullanıcı el kitabına erişim sağlayabilir. 



Rapor tasarlamak için açılan Analizler bölümü aşağıdaki gibidir:



Yukarıdaki ekrandaki Kişisel bölümde yer alan İş klasörü, raporun tasarlandıktan sonra otomatik olarak kaydediği yerdir. Bu klasör yalnızca raporu tasarlayan kişi tarafından görüntülenebilir.

Raporu hazırlayan kişi, ilgili diğer kişilerin raporu görmesi için başka bir klasöre raporu yayınlayabilir. Bu durumda rapor Yayınlananlar klasöründe de yer alır.

Klasörler bölümünün altında entegrasyon ile gelen hazır klasör dışında oluşturulan klasörler de yer almaktadır. Kişi yayınlamak istediği raporu, bu klasörlerden birinde yayınlayabilir.

Sayfanın sağ üstteki varsayılan olarak "Alfabetik" yazan bölümünden raporlar alfabetik olarak veya oluşturulma tarihine göre sıralanır.  işaretlerine tıklayarak raporların ana ekrandaki görünüm şekli değiştirilebilir.

Buradaki kutu işareti kılavuz çizgi görünümünü sağlarken çizgi işareti aşağıdaki şekilde liste görünümünü sağlar.

Var olan bir raporun arayüz incelemesi aşağıdaki gibidir:

Sağ üstteki kalem işaretine tıklanarak raporun resmi, başlığı ve açıklaması değiştirilebilir.

Kalem işaretinin altındaki uygulama seçenekleri işaretine tıklanarak raporun teması, renkleri ve formatı düzenlenebilir.

Yine raporun içinde yer alan sayfaların görünümü  işaretleri ile değiştirilebilir.