Doküman Yönetimi ile operasyonel işlemlere ait dokümanlar etkin bir şekilde izlenebilmektedir. KETS doküman yönetimi ile kağıt kullanımı en alt düzeye indirgenir, dokümanlar iş akışına uygun olarak tutulur, e-posta ile ilgili kişilere gönderilir ve dokümanların tarihçesi elektronik ortamda izlenir. Başka bir deyişle doküman yönetimi, programdaki kayıtlarla ilişkili olan metin belgelerine, program içinden ulaşmayı sağlayan bir uygulamadır. 

Kart ve fişlere ait dokümanlar tanımlı kataloglar altında tutulur. Program bölümlerinde kaydedilen fişlere ait doküman takibi yapılacaksa gerek kayıt sırasında gerekse daha sonra doküman-kayıt ilişkisi kurulur. Fiş ya da karta ait belge e-posta sistemi ile ilgili kişi ya da kuruluşa gönderilir.

KETS bağlantıları seçeneği, MMYönet program bölümünde Yönetim menüsü altındaki Çalışma Parametreleri'nde yer alır. 

Kurulum Klasörü Yolu: Sisteme eklenecek dokümanlar için kurulum klasörü yolunun belirtildiği alandır.

KETS Doküman Yönetimi Entegrasyonu

KETS, doküman ve resim dosyalarını yüklediğimiz bir doküman sistemidir. KETS Doküman Sistemi ile LOGO ürünlerinin entegre edilmesi ve mevcut doküman yönetimi datalarının KETS sistemi üzerinden kullanılması mümkündür. Bir database ve ilgili servisler oluşturulur.
Gerekli ayarlar yapıldıktan sonra fişlere ve kayıtlara KETS Doküman Sistemi kullanılarak doküman ve resim bağlanabilir. Bunun için fiş ve kayıt formlarının sol alt köşesinde bulunan "Doküman" düğmesi kullanılır.