Logo Erp üzerinden e-Defter saklama hakkında ayrıntılı bilgiye bu dokümandan ulaşabilirsiniz.
Otomatik yedekleme işleminin yapılabilmesi için öncelikle oluşan defterlerin statüsü Onaylı Berat İndirildi olmalıdır. İlgili e-Defter dosyası bu statüyü aldıktan sonra otomatik yedekleme işlemi ekranda başlar. İlgili parametre ayarları için, ERP sistem işletmeni üzerinden Firma Tanımı \ e-Devlet \ e-Defter altında e-Defter Saklama Hizmeti alanı işaretli olmalıdır.
ERP ekranlarında e-Defter Parametreleri \ e-Defter Otomatik Saklama Hizmeti Çalışsın – Evet seçili olmalıdır.
e-Defter Gönderim ekranı,
Saklama gönderimi ile alakalı ekran görüntüleri
1- Saklama gönderimi ekranları
2- Saklama gönderimi ekranları
3- Saklama gönderimi ekranları
Gönderim yapıldıktan sonra durum sorgulama sonrasındaki durum mesajı ekranı
Saklama sonrasında Saklama Durumu kolonu
ERP tarafından talep sonrasında yapılan geliştirmeler ve düzenlemeler
1- Sistem İşletmeni Firma tanımları , e-Defter sekmesindeki YEDEKLEME ibaresi e-Defter Saklama Hizmeti olarak değiştirildi.
2- Ticari sistem yönetimi e-Defter parametrelerindeki e-Defter otomatik yedekleme ibaresi e-Defter Otomatik Saklama Hizmeti Çalışsın olarak değiştirildi.
3- e-Defter ekranına Onaylı Berat İndirildi butonunun altında Defter Saklama butonu eklenmiştir. Defter onaylı berat indirildi durumuna gelince aktif hale gelmektedir. Saklama işlemi gerçekleştiğinde buton metni Başarıyla Saklandı olarak güncellenir.
4- e-Defter ekranı kolonlarında yer alan Yedekleme Durumu kolonunun adı Saklama Durumu olarak değiştirilmiştir.
5- e-Defter Saklama Durumu kolonundaki seçenekleri aşağıdaki şekilde güncellenmiştir.
- Entegratöre Gönderilmedi
- Entegratöre İşlendi /Saklama işlemi sıraya alındı
- Yedeklenemedi / Saklanamadı
- Yedeklendi/ Başarıyla Saklandı
6- e-Defter sağ tuş seçeneklerinde yer alan Entegratör seçeneğinde yer alan Gönder işlemi açıklaması Defter Saklama olarak değiştirildi.