İzin işlemlerinde Gönderen mail adresi ise Araçlar/Ayarlar/Sistem Ayarları altında bulunan "İzin Bilgisi E-posta Gönderen Adresi" kısmından çekilir. Bu yüzden ayarlardaki bu alanın dolu olması beklenir. Eğer çalışan İK Admin ise bütün İK yöneticisi olan çalışanların mail adresleri CC ye eklenerek mail gönderilir. Eğer ayarlardaki "İzin Talebinde Üst Amire de Mail Gönderilsin" ayarı seçili ise kişinin üst amirleri bulunur ve MailTo kısmına eklenir.
Kullanıcıların İK yöneticisi olabilmesi Tanımlamalar/Kullanıcı/Kullanıcı Bilgileri ekranından yapılmaktadır.
İzin modülünde aşağıdaki işlemlerde kişinin amirine mail gönderilir:

  1. İzin Talebi
  2. İzin Talebi İptali
  3. İzin Talebi İptalini Silme
  4. İzin Talebi Güncelleme
  5. İzin talebini kullanım olarak kaydetme
  6. İzin gerçekleşme bilgisi güncelleme
  7. İzin gerçekleşme bilgisi silme
  8. Plandan izin talebine dönüştürmede


İzin modülünde aşağıdaki işlemlerde kişinin kendisine mail gönderilir:

  1. Kişinin amiri izin talebini onayladığında
  2. Kişinin amiri izin talebini reddettiğinde
  3. Kişinin amiri izin talebinin onayını geri aldığında
  4. Kişi izin talebini iptal ettiğinde, iptal onayı için
  5. Kişi izin talebi iptalini sildiğinde
  6. İzin talebi iptali onaylandığında
  7. İzin talebi iptali onayı geri alındığında
  8. İzin gerçekleşme silindiğinde
  9. İzin gerçekleşme bilgisi güncellendiğinde
  10. İzin gerçekleşme onaylandığında
  11. İzin gerçekleşme onayı silindiğinde
  12. Kişinin amiri izin talebi reddini sildiğinde
  13. İzin iptali geri alındığında
  14. İzin iptal onayı geri alındığında
  15. İzin talebi reddi silindiğinde
  16. İzin Defteri için mail gönderilebilir. Bu işlem için e-posta içerik tanımlama işlemi yapılmalıdır.