İnsan Kaynakları Modülünde kullanıcının Özlük, İzin, Eğitim, İşçi Sağlığı, Organizasyon Yönetimi, İşe Alım, Anket/Sınav, Performans ve Avans modülleri bulunmaktadır.


Uygulama Genel Kullanımı Hakkında
Uygulama genel kullanımı için bilinmesi gereken kavramlardan biri çalışanın aktif/ pasif durumudur.
Aktif çalışan, şirket bünyesinde bir iş yerinde girişi yapılmış, çalışmaya devam ettiği için çıkış tarihi boş olan çalışan anlamına gelmektedir.
Pasif çalışan, şirket bünyesinde bir iş yerinde girişi yapılmış ve çıkış tarihi dolu olan çalışan anlamına gelmektedir.
Bir çalışanın Çalışan Portali (IKB2E) üzerinden kullanıcı kaydının ve şifresinin olabilmesi, online bordro zarfını görebilmesi, izin işlemlerini takip edebilmesi için aktif olması şarttır. Aktif olmayan çalışan, çalışan portalini kullanamaz.
Çalışanların aktif/pasif durumlarının değiştirilmesiyle ilgili bilgiye Özlük/Özlük Durum Değişikliği bölümünden ulaşılabilir.

Kişisel
Kullanıcı Sayfam 'da mutlu günler, ortak belgeler, izinli olanlar, duyurular gibi genel bilgileri görebilir.

Özlük
Kullanıcı özlük kaydını detaylı bir şekilde gerçekleştirir, çalışanın organizasyondaki atamalarını ve izinlerle ilgili onay/ret işlemlerini yapabilir.

İzin
Kullanıcı çalışanların devamsızlık takibini, izin onay İşlemlerini, izin defteri mail gönderimi gibi işlemleri yapabilir.

Eğitim
Kullanıcı eğitim modülünde eğitim tanımlanması, planlaması, değerlendirmesi, eğitmen, materyal, eğitim yeri tanımlamalarını yapabilir.

İşçi Sağlığı
Kullanıcı tıbbi muayene, iş kazası gibi bilgileri işleyebilir.

Organizasyon Yönetimi
Organizasyonel atama, işten çıkarma, norm kadro planlaması, organizasyon şemasının visio çıktısını alma, demografik bilgilere göre organizasyon şemasının analizi gibi işlemler yapılabilir.

İşe Alım
Kullanıcı İşe Alım Portalinden yapılan iş başvurularını bu bölümde değerlendirir. Adaylarla olan görüşme, işe alım, kara listeye alma gibi işlemleri gerçekleştirebilir.

Anket/Sınav
Anket tanımlama ile eğitim sonu değerlendirme, iş ilanlarının sınavlı yapılması gibi işlemler organizasyonel kırılımlar doğrultusunda yapılabilir.

Performans
Performans değerlendirme için hedef veri girişi gibi süreçlerin tanımlanması yapılabilir.

Tanımlamalar
Kullanıcı tanımlamalar sekmesinde çıkan listeleri yönetebilir ve bu listelerin tanımlayabilir.

Araçlar
Kullanıcı, uygulamanın fonksiyonel olarak kullanımı ve görünümüyle ilgili ayarlarını düzenleyebilir fotoğraf ve duyuru ekleyebilir.

Avans
Kullanıcı, avans talebi ve takip işlemlerini bu ekrandan yapabilir.

NDF
Uygulama içerisinde olmayan, müşteriye özel çözümler için kullanılan ekranlardır.