Çalışan ait iletişim bilgilerinin görüntülenip değiştirilebileceği bölümdür.
İletişim, Ev Adresi, Diğer Adres ve Dinamik Alanlar olmak üzere dört bölüme ayrılmıştır.

İletişim
Çalışanın işte kullandığı telefon numarası, dahili numarası, kişisel numarası gibi var olan tüm telefon numaraları girilir.

İş e-posta bilgilerinin doğru bir şekilde girilmiş olması önemlidir. İzin işlemleri, doğum günleri, görev tanımları bu mail adreslerine göre çalışanlara gönderilmektedir. Kısaca; iş e-posta bilgisi tanımlı olmayan çalışana uygulamada otomatik olarak gönderilecek hiçbir mail gitmeyecektir.

Ev Adresi
Çalışanın ikamet ettiği adres bilgileri girilir.
Diğer Adres
Çalışanın ikamet ettiği başka bir yer varsa onun adresi girilir.
Dinamik Alanlar
Dinamik alanlarla ilgili detaylı bilgiye "Genel/Ayarlar/Dinamik Alanlar" menüsünden ulaşılabilir.

Yanlış veri girişini önlemek için telefon, mail adreslerinin doğru formatta yazılıp yazılmadığı uygulamada kontrol edilmektedir. Yanlış veri girişi kaydına izin verilmemektedir. Hataya sebep olan koşullar aşağıda belirtildiği gibi uyarı mesajı ile ekrana gelmektedir.



Çalışanın iletişim bilgileri, çalışan portali üzerinden de değişebilmektedir. Detaylı bilgi için B2E/Kişisel Bilgilerim'e bakınız.