Sosyal yardımlar ve normal kazançların dışında kurumun çalışanlarına yaptığı prim ve ikramiye gibi ek ödemelerin tanımlandığı menü seçeneğidir. İstenen sayıda ek ödeme tanımı yapılabilir. Programda ikramiye, kıdem tazminatı, ihbar tazminatı, harcırah, vergi iadesi, nema ödemesi işlem türleri için ek ödeme bilgileri öndeğer olarak tanımlıdır.
Ek Ödeme Tanımları
Ek ödeme tanımı için Ekle seçeneği kullanılır. Ek ödeme tanım penceresinden kaydedilen bilgiler şunlardır.
Kayıt Numarası | Ek ödeme kayıt numarasıdır. |
---|---|
Tanım | Tanımlanan ek ödemenin adı ya da açıklamasıdır. |
Geçerlilik Tarihi | Ek ödeme tanımının hangi tarihler arasında geçerli olacağını gösterir. |
İşlem türü | Bu alanda ek ödeme işlem türü belirlenir. İşlem türleri Normal, masraf, harcırah, vergi iadesi, nema ödemesi, kıdem tazminatı, ihbar tazminatı, özel sigorta seçeneklerini içerir. Yapılacak ek ödeme işlem türü seçilerek alana aktarılır. |
Kullanılacak Ücret | Ek ödeme için kullanılacak ücreti belirtir. Bu alan;
İlgili ücret seçilir. |