You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

Version 1 Next »

Kullanıcılar tanımlandıktan sonra müşterinin organizasyon yapısına göre kullanıcıların hangi departmanda çalıştıklarının belirtilmesi gerekir. Bu sınıflandırma ile Görev ve Destek Kayıtları bir departmana atanarak, departmanda çalışan bütün kullancılara bildirim gitmektedir.

Tanımlar>Diğer>Kullanıcı Departmanları departman tanımlaması yapılmalıdır. Gelecek olan ekranda departmanlar tanımlanmalı ve bu departman dahilinde çalışan kullanıcılar ile bağlantı kurulmalıdır. Öncelikle kullanıcı departmanı adı belirtilmelidir. Kullanıcılar kısmında yer alan Bağlantı butonu seçildikten sonra bu departmanda görev alan kullanıcılar ile bağlantı kurulabilmesi için ilgili kullanıcılar tek tek seçilmelidir.

Bu işlem departmanda faaliyet gösteren bütün kullanıcılar için tekrarlanmalıdır. Sonucunda aşağıda görüldüğü gibi bağlantı kurulan bütün kullanıcılar sıralanmış olacaktır.

Sayfanın sağ üst kısmında yer alan kaydet opsiyonları departman tanımı ve kullanıcı bağlantıları yapılmış olacaktır.

Departmandan ayrılan bir kullanıcı olması veya yapılan hatanın düzeltilmesi; departman ile kullanıcı bağlantısının kaldırılması ve değişiklikten sonra departmanın son halinin tekrar kaydedilmesiyle mümkündür.