You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 8 Next »

Kişiye teklif vermek için İlişkili Kayıtlar > Teklifler sekmesinde yeni bir teklif kaydı oluşturulur. Yeni bir teklif kaydı oluşturmak için Yeni Teklifseçeneğine tıklanır. Var olan bir teklif üzerinde düzenleme yapmak için ilgili teklif kaydı seçilir ve ardından Düzelt seçeneğine tıklanır.

Kişi kartı içerisinden eklenen teklifler, Teklifler sekmesi üzerinden silinemez. Bunun için  Satış & Pazarlama menüsü altındaki Teklifler ekranı açılmalı ve ilgili teklif kaydı bu ekran üzerinden Sil seçeneği ile kaldırılmalıdır.

Logo CRM'de teklifler, Satış & Pazarlama menüsü altındaki Teklifler seçeneği ile kaydedilir. Kişi kartı > İlişkili Kayıtlar > Teklifler sekmesi, kişi bazında teklif kaydı oluşturmak için kullanılır. Teklifler sekmesi üzerinden yeni bir kayıt oluşturulduğunda, bu kayıt doğrudan kişi kaydına bağlanır; ancak Kişi kartından oluşturulan teklifler de Satış&Pazarlama > Teklifler ekranında listelenir.

Teklif tanım ekranının anlatımı için tıklayın.