You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 3 Next »

KPI, Key Performance Indicator (Anahtar Performans Göstergesi), bir kurumun istenilen hedeflere ulaşmasında ne kadar etkin olduğunu gösteren ölçülebilir bir değerdir. Her sektör ve hatta her departman, belirlenen hedeflere ulaşmakta ne kadar başarılı olduğunu ölçmek için farklı KPI'lar kullanılar. Her bölümün kendine has bir dinamiği ve haliyle farklı başarı hedefleri olduğundan bölümlere farklı seviyede KPI'lar tanımlanır.

Satış & Pazarlama modülünün altında yer alan KPI Skor Kartları seçeneği, Logo CRM üzerinde bu performans ölçümlemesinin yapılması için kullanılır. Belirlenen kriterlerde ve zaman aralıklarında gerçekleştirilen kayıtların toplamının hedeflere oranı görülür.Örneğin; bir kullanıcıya tanımlanan günlük, haftalık ve aylık girilmesi gereken aktivite sayısının, belirlenen hedefe ne kadar ulaştığı görülebilir.



Yeni bir skor kartı eklemek için Skor Kartı ekranındaki Yeni Skor Kartı seçeneğine tıklanır.

Açılan




Ad:Skor kartının adı belirlenir.
Göstergeler: İstenilen kpı tanımı bağlantı butonuyla eklenir.

    • Kpı tanımlama tanımlar bölümünde anlatılacaktır.