KPI, Key Performance Indicator (Anahtar Performans Göstergesi), bir kurumun istenilen hedeflere ulaşmasında ne kadar etkin olduğunu gösteren ölçülebilir bir değerdir. Her sektör ve hatta her departman, belirlenen hedeflere ulaşmakta ne kadar başarılı olduğunu ölçmek için farklı KPI'lar kullanılar. Her bölümün kendine has bir dinamiği ve haliyle farklı başarı hedefleri olduğundan bölümlere farklı seviyede KPI'lar tanımlanır.

Satış & Pazarlama modülünün altında yer alan KPI Skor Kartları seçeneği, Logo CRM üzerinde bu performans ölçümlemesinin yapılması için kullanılır. Belirlenen kriterlerde ve zaman aralıklarında gerçekleştirilen kayıtların toplamının hedeflere oranı görülür. Örneğin; bir kullanıcıya tanımlanan günlük, haftalık ve aylık girilmesi gereken aktivite sayısının, belirlenen hedefe ne kadar ulaştığı görülebilir.

Yeni bir skor kartı eklemek için Skor Kartı ekranındaki Yeni Skor Kartı seçeneğine tıklanır.



Açılan Skor Kartı ekranında skor kartının adı girilir.

Göstergeler bölümünde, istenilen KPI tanımını seçmek için Bağlantı seçeneğine tıklanır.



Bağlantı seçeneğine tıklandığında sistemde kayıtlı KPI tanımları listelenir.



İstenilen KPI tanımı seçilir ve Tamam tuşuna tıklanır.

Seçilen KPI tanımının ölçümlemesini grafik formatında görüntüleyebilmek için Kolon Başlıkları bölümündeki Grafik Veri Kaynağı seçeneğine tıklanır.