You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

Version 1 Next »

Firmalarla yapılan her bir telefon görüşmesi,eposta yazışmaları,yüz yüze görüşmeler aktivite kapsamına girer.


Firma:Aktivite yapılacak firma ismi yazılır.
Kişi:Firmaya bağlı kişi otomatik olarak gelir.
Satış Temsilcisi:Aktiviteyi yapacak olan satış temsilcisi seçilir.
ID:Aktivitenin Id bilgisi tutulur.
Konu:Aktivitenin konusu yazılır.Bu alan doldurulması zorunlu bir alandır.
Tarih:Aktivitenin yapılacağı tarih yazılır.
Tekrarlama: Aynı aktivite bir kere daha yapılıcaksa tekrarlama tarihi yazılır.
Etkinlik İle İlişkilendir:Aktivitenin etkinlik ile ilişkisi mevcutsa ilişkisi olan etkinlik seçilir.
Kategori:Aktivitenin kategorisini seçilir.
Tür:Aktivitenizin türü seçilir.
Durum:Aktivitenizin durumu belirlenir.Aktivite gerçekleştiğinde durumu tamamlandı olarak değiştirilir.
Öncelik:Aktivitenin önceliği belirlenir.
Kampanya:Aktivitenizle ilgili kampanya mevcutsa ilişkili kampanya seçilir.
Notlar:Yapılan aktivite ile ilgili ayrıntılı açıklamalar bu bölüm yazılır.
Etiketler: Arama yapıldığında bu aktivite kaydının kolay bir şekilde bulunabilmesi için başına # işareti koyarak bu kaydı hatırlatıcı kelimeler girilir.(örn: #deneme)
Kullanıcılara Bildir:Oluşturulan aktivite kaydının başka kullanıcılar tarafından görünmesi için kullanılır.İlgili kişiler seçilir ve oluşturulan kartın içeriği diğere kişilere bildirim olarak gider.
Oluşturma bilgisi:Aktiviteyi oluşturan kullanıcının adını,soyadını ve kartın oluşturulma tarihini otomatik olarak yazar.
Son Güncelleme: Aktiviteyi güncelleyen kişinin adını,soyadını ve kartın güncellenme tarihini otomatik olarak yazar.
Check-in/check-out: Mobil uygulamada yapılan aktivite ve firmanın haritadaki konumuna bağlı olarak Check-In, Check-Out yapabilme özelliği kullanılarak ,web'te aktivite kaydı içinde Check-In, Check-Out tarih/saati ve aktivite için harcanan süre gösterilmektedir.