You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 4 Next »

Destek Kaydı > Hazırlanan Formlar sekmesinde destek kaydı için hazırlanan formlar tutulur.

Bir destek kaydına form hazırlamak için üst araç menüsündeki Hazırla seçeneğine tıklanır. Açılan Rapor listesinde sistemde tanımlı raporlar listelenir. Uygun rapor şablonu seçilir.

Logo CRM'de raporlar, Raporlar modülü > Raporlar seçeneği ile tanımlanır. Ancak Destek Kaydı > Hazırla > Rapor ekranındaki Yeni Rapor seçeneğiyle de yeni bir rapor tanımlanabilir.



Rapor şablonu seçildikten sonra Kaydetme Türleri penceresi açılır. Bu ekranda raporun hangi formatta üretileceği seçilir.



Son olarak hazırlanacak olan formun içeriğinin girileceği bir pencere ekranı açılır. Kaydedilen rapor, Hazırlanan Formlar sekmesi altında görüntülenir.