Bakım talepleri listesinde Ekle seçeneği ile kaydedilen alanlar ve içerdikleri bilgiler şunlardır: 

AlanAçıklama

Talep Numarası

Yapılan bakım talebinin numarasını gösterir.

Referans Talep Numarası

Yapılan bakım talebi daha önceden yapılmış bir talep ile etkileşim halinde ise, etkileşim halinde olduğu referans talep numarası bilgisi bu alana yazılır.

Özel Kod

Tanımları ve kayıtları gruplamak amacıyla kullanılan ikinci bir kodlama alanıdır. 10 karakter uzunluğundadır. Kodlama yaparken sayı ve harf birlikte kullanılabilir. Özel kod, kayıtları kuruma özel bazı kriterlere göre gruplama olanağı sağlar. Raporlarda filtre olarak da kullanılmaktadır. Etkin raporlama için özel kodlar belirlenirken kurumdaki rapor ihtiyaçları göz önüne alınmalıdır. Özel kod tanımları Sistem Ayarları program bölümünde kaydedilir.
Ancak tanım üzerinde yer alan özel kod alanından da eklenebilir. Özel kod alanına girilen bilgi mutlaka tanımlı bir özel kod olmak zorunda değildir. Ayrıca tanımlar özel kodlarına göre sıralı değildir.

Yetki Kodu

Detaylı yetki tanımlaması için kullanılır. Her kullanıcının iş tanımına göre kullanabileceği kayıtlar değişik olacaktır. Bu alan 10 karakter uzunluğundadır. Kod verirken sayı ve harf birlikte kullanılabilir. Yetki kodu tanımları Sistem Ayarları program bölümünde kaydedilir.
Ancak kart üzerinde yer alan yetki kodu alanından da eklenebilir. Yetki kodu alanında girilen bilgiye göre kart bazında şifreleme yapılır, kayıtlara yalnızca burada verilen yetki koduna sahip kişilerin ulaşması sağlanır.

Barkod

Bakım talebinde kullanılan varlığına ait barkod bilgisidir. Okutulan barkodun numarası alana gelir ancak manuel veri girişi de yapılabilir. Barkod okutulduğunda varlığa ait kategori, varlık kodu/açıklaması ve organizasyonel birimi bilgileri otomatik olarak forma yansır.

Varlık Türü

Bakım Talebinde kullanılması öngörülen varlık veya varlık kısmı türünü gösterir.

Varlık Kategorisi

Yapılan iş talebinde kullanılacak varlığın sınıfını gösterir. Gayrimenkul, Nakil Vasıtası, Ekipman veya Diğer varlıklar seçeneklerini içerir.

Varlık Kodu

Gayrimenkul Kodu, Nakil Vasıtası Kodu, Ekipman Kodu veya Diğer Varlıklar Kodu bilgisini gösterir. Kategori seçimine göre ilgili varlık listesine ulaşılarak seçim yapılır.

Varlık Açıklaması

Bakım talebinde kullanılacak varlık açıklamasıdır.

Bakım Yeri Kodu

Bakım Talebi üzerinde seçilen varlık veya varlık kısmının yerini belirtir. Birimler listesine ulaşılarak seçim yapılır. Kod alanı bilgi girilmesi zorunlu bir alandır.

Bakım Yeri Açıklaması

Seçilen bakım yeri açıklamasını gösterir.

Bakım Türü Kodu

Bakım Talebi üzerinde yer alacak bakım türü kodu belirtir. Kayıtlı bakım türleri listelenir ve ilgili kayıt seçilir.

Bakım Türü Açıklaması

Bakım Türü Kodu alanında seçilen kaydın açıklamasıdır. Bu alandan da bakım türleri listelenerek seçim ya da yeni tanım yapılabilir.

Sorumluluk Alanı Kodu

Bakım talebi üzerinde yer alacak iş sorumluluk alanı belirtir.

Sorumluluk Alanı Açıklaması

Sorumluluk alanı kaydının açıklamasıdır.

Aciliyet Durumu Kodu

Bakım talebi üzerinde yer alacak aciliyet durumu kodudur. Kayıtlı aciliyet durumları listelenir ve ilgili kayıt seçilir.

Aciliyet Durumu Açıklaması

Aciliyet durumu alanında seçilen kaydın açıklamasıdır. Bu alandan da aciliyet kodları listelenerek seçim ya da yeni tanım yapılabilir.

Talep Bilgileri

Talep Eden

Bakım talebini yapan personelin Sicil Numarası, Adı, Soyadı bilgilerini gösterir. Bilgi girilmesi zorunlu bir alandır.

Talep Tarihi/Saati

Bakım talebinin yapıldığı tarih ve saati bilgisini içerir. Sistem tarihi otomatik olarak atanır.

Öngörülen Yapılma Tarihi/Saati

Bakım talebini yapan personel, belirli bir üst tarih ve saat limitinde yapılmasını öngörüyor ise, öngörülen tarih ve saat bilgisinin girildiği alandır.

İşin Açıklaması

Bakım İş Emrinde yapılması gereken işlerin kabaca tanımlandığı bölümdür. Girilmesi Zorunlu değildir.

Onaylanma Tarihi/Saati

Bakım talebi onaylanacak ise durumu "Onaylandı" yapılır. Bu durumda "Onaylanma Tarihi/Saati" bilgisi sistem tarafından o anki Sistem Tarihi ve Saati bilgisini alır.

Onaylayan Kodu/Adı/Soyadı

Bakım talebinin onaylayan personelin Sicil Numarası, Adı, Soyadı bilgilerini içerir. Bakım Talebi durumu "Onaylandı" olduğu zaman girilmesi zorunlu olan bir alan olur. Onaylayan Kodu İnsan Kaynakları Modülünde tanımlı olması gereklidir.

İşin Sorumlusunun Kodu Adı Soyadı

İş emrini yapmakla sorumlu tutuğu personeldir. İşin Sorumlusunun Kodu İnsan Kaynakları Modülünde tanımlı olması gereklidir.

Durumu

Bakım talebinin o anki durumunu gösterir. Bakım talimatı "Onay Bekliyor", "Onaylandı", "Reddedildi" durumlarını içerir.

Onaylayanın Açıklaması

Talebi onaylayanın açıklama bilgilerinin girildiği alandır.

Bakım Parametreleri

Bakım talepleri seçeneği işaretli olan bakım parametreleri seçilir.