You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 4 Next »

Kişi kartı > İlişkili Kayıtlar altında yer alan Fırsatlar sekmesinde, satış yapabileceği öngörülen kişilere fırsat kaydı girilir.

Kişiye yeni bir fırsat tanımlamak için, Fırsatlar sekmesindeki Yeni Fırsat butonu kullanılır. Var olan bir fırsat üzerinde düzenleme yapmak için ilgili fırsat seçilir ve ardından Düzelt seçeneğine tıklanır.

Kişi kartı > İlişkili Kayıtlar > Fırsatlar sekmesi, kişi bazında fırsat kaydı oluşturmak için kullanılır. Genel olarak fırsat kayıtları, Logo CRM'de Satış & Pazarlama menüsü altındaki Fırsatlar seçeneği kullanılır.

Fırsat tanım ekranının anlatımı için tıklayın.


Fırsat Kaydının Kişi Kartından e-Posta Olarak Gönderilmesi

Bir fırsatı mail yoluyla gönderebilmek için ilgili fırsat kaydı seçilir ve Seçili Kayıtttaki Firma veya Kişilere e-Posta Gönder seçeneğine tıklanır.

Açılan e-Posta Bilgileri ekranında alıcıların adresi, konu ve mail içeriği girilir.

e-Posta alanına bir değer gelmesi için öncelikle Tanımlar > Güvenlik > e-Posta Ayarları üzerinden bir e-posta tanımlanmış olması gerekir. e-Posta alanına elle veri girişi yapılamaz.

Kime alanına öndeğer olarak Fırsat kaydı ile ilişkili kişinin e-posta adresi gelir.

Eğer e-posta ile doküman gönderilecekse, Dosya Ekle alanındaki Browse seçeneğine tıklanır ve gönderilecek dosya seçilir.

Dosya Ekle alanından yalnızca bir doküman e-postaya iliştirilebilir. e-Postaya birden fazla doküman eklemek için Eklenecek Belgeler sekmesindeki seçeneğine tıklanır.





Fırsatlar; satış yapabileceği öngörülen kişilere fırsat kaydının girildiği bölümdür. İlişkili kayıtlar tabındaki fırsat tabındaki + butonu ile ilgili firmaya fırsat kaydı oluşturulur. Oluşturulmuş bir fırsatta düzeltme işlemi ikonu ile yapılmaktadır. İlişkili fırsat menüsü üzerinden örnek işlem listesi  ikonu aracılığıyla sağlanabilmektedir.