You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 5 Next »

Tanımlar > Güvenlik menüsü altında yer alan Roller seçeneği ile kullanıcılara bağlanacak roller tanımlanır.


CRM'de Rol Nedir?

CRM'de rol tanımı, rolün bağlanacağı kullanıcının uygulamadaki yetki çerçevesini belirler. Bir CRM kullanıcısı ancak kendine bağlanan rol kapsamında işlem yapabilir, kayıtlara erişebilir, düzenleme ve silme işlemlerini yapabilir veya entegrasyon setleri ile çalışabilir.

Örneğin, bazı kullanıcıların teklifleri görüntülemesi ile ilgili rolleri kısıtlandığında, satış temsilcilerinin yalnızca kendilerine ait olan teklif kayıtlarını görmesi sağlanabilir.

Roller ekranında yeni bir rol tanımı yapmak için Yeni Rol tuşuna tıklanır.

Rol tanımlarını düzenlemek için Düzelt tuşu kullanılır.

Var olan bir rolü çoğaltmak için çoğaltılacak rol seçilir ve Çoğalt Rol tuşuna tıklanır.