Alacak Tanımları, personelin iş süreçlerinde kurum adına yaptığı harcamalara ait alacak tanımlarının kaydedildiği seçenektir. Alacak Tanımları, Borç/Alacak Yönetimi program bölümünde Tanımlar seçeneği altında yer alır. 

Yeni alacak tanımı yapmak ve varolan tanımlar üzerinde yapılacak işlemler için ilgili simgeler ile sağ fare tuşu menüsünde yer alan seçenekler kullanılır. 

Alacak Tanımları alanları ve içerdiği bilgiler şunlardır:

AlanAçıklama

Ekle

Yeni alacak tanımı kaydetmek için kullanılır.

Değiştir

Tanım bilgilerini değiştirmek için kullanılır.

Sil

Alacak tanım ya da tanımlarını silmek için kullanılır.

Kopyala

Alacak tanımını kopyalamak için kullanılır. Hızlı ve güvenli veri girişine olanak sağlar.

İncele

Alacak tanım bilgilerini inceleme amaçlı görüntüler

Yenile

Alacak Tanımları Listesi'ni güncellemek için kullanılır.

Öndeğerlere Dön

Pencere boyutlarını programda tanımlı standart ölçülerde görüntülemek için kullanılır.

Bilgiler


Kayıt Bilgisi

Tanımın ilk kayıt ve son değişiklik işlemlerinin kim tarafından ve ne zaman yapıldığını görüntüler.