Personelin çalıştığı diğer işyerlerine ait bilgiler, Personel Kartları listesinde Özlük Bilgileri menüsü altında yer alan Eski İşyerleri seçeneği ile kaydedilir. Çalışılan her işyeri ayrı kaydedilir. Personelin Eski İşyerleri kaydı için Ekle seçeneği kullanılır.

Personelin Eski İşyerleri Ekle seçeneği ile açılan pencereden kaydedilen bilgiler şunlardır:

AlanAçıklama

İşyeri

Personelin eski çalıştığı kurum adıdır.

Adres/Adres 2

İşyerinin adresidir, Adres ve Adres2 alanlarında giriş yapılır.

İl

İşyerinin bulunduğu ilin adıdır.

Pozisyonu

Personelin eski işyerindeki pozisyon bilgisidir.

Sosyal Güvenlik

Personelin eski işyerinde Sosyal Güvenlik statüsünde çalıştığının seçildiği alandır.

Sosyal Güvenlik Numarası

Personelin sosyal güvenlik numarasıdır.

Giriş Tarihi

Personelin eski işyerindeki işe giriş tarihidir.

Çıkış Tarihi

Personelin eski işyerindeki işten ayrılış tarihidir.

Süre (Yıl)/(Ay)

Personeli eski işyerindeki kaç yıl/ay çalıştığını gösterir. Giriş ve Çıkış Tarihi alanlarında verilen bilgilere göre bu süre hesaplanır ve bu alana otomatik olarak gelir.

Ücreti

Personelin eski işyerinde aldığı ücrettir. Bu ücretin hangi para birimi üzerinden aldığı ve hesaplama ve şekli ve türü ilgili alanlarda kaydedilir.

Ödeme Tipi

Personelin eski işyerinde ücret ödeme tipini belirtir.

Hesaplama Şekli

Personelin eski işyerindeki ücretinin ne şekilde hesaplandığını gösterir.

Çıkış Nedeni

Personelin bu işyerinden ayrılma nedeninin kaydedildiği alandır.

Açıklama

Eski işyeri bilgisine ait değerlendirme niteliğindeki açıklayıcı bilgidir.

Onay Bilgisi

Belirtilen bilgilerin onay durumunu gösterir. Onaylandı ve Onaylanmadı olmak üzere iki seçeneklidir.