Personele ait erişim bilgileri, Personel Kartları listesinde Özlük Bilgileri menüsü altındaki Erişim Bilgileri seçeneği ile kaydedilir. Erişim bilgileri personele ulaşılabilecek adres, telefon, cep telefonu, çağrı cihazı, faks ve e-posta bilgileridir. Personele ulaşmak için kullanılacak erişim araçlarının tümü Erişim Bilgileri listesinde Ekle seçeneği ile kaydedilir.

Erişim Bilgileri penceresinde kaydedilen bilgiler şunlardır:

AlanAçıklama

Tip

Erişim tipinin belirlendiği alandır. Erişim bilgileri erişim tipi seçilerek kaydedilir. Kayıtlı erişim tipleri listelenir ve seçim yapılır. Erişim tipleri (Telefon, adres, e-posta vs.) programda Sistem Ayarları/Türler/Personel Yönetimi/Erişim Türleri bölümünde belirlenir.

Tanım

Erişim tipi tanımı adı ya da açıklamasıdır.

Açıklama (1) ve (2)

Seçilen tip için personele ait bilgiler açıklama 1 ve açıklama 2 alanlarından girilir.

Dahili Numara

Firma çalışanlarına ait şirket içinde kullanılan “dahili” telefon numaralarının girildiği alandır. Bu alanda girilen numara o kartta tanımlanan personele aittir. Tip alanında “Telefon” seçimi yapıldığında bu alan aktif olur ve bilgi girilir.

Erişim Tipi İçin Varsayılan Kayıt

Personele ait birden fazla erişim kaydı olduğunda, o personele hangi iletişim türü (ya da türleri) ile ulaşılacaksa bu alan işaretlenir.

Bulvar/Cadde/İç Kapı No/Sokak/Dış Kapı No/Mahalle-Köy/Semt/İlçe/Posta Kodu/İl/Ülke

Bu alanlardan girilen bilgiler, SGK Sigortalı İşe Giriş Bildirgesi ve SGK Sigortalı İşten Ayrılış Bildirgesinde İkametgah Adresi bölümünde yer alır.

Personel Kartından Erişim Bilgilerinin Tanımlanması

Çalışanın erişim bilgilerinin, ilgili personel kartının Özlük Bilgileri sekmesinden de kaydedilebilmesi için Özlük Bilgileri-Erişim Bilgileri sekmesindeki Ekle seçeneğine tıklanır ve açılan Erişim Bilgileri penceresinden çalışanın iletişim bilgileri girilir.