Geçici malzeme ve kaynaklara ait standart maliyet bilgileri, Geçici Malzeme ve Kaynaklar Standart Maliyetleri tanım listelerinde Bağlı Kayıtlar menüsü altındaki Standart Maliyetler seçeneği ile kaydedilir. Standart geçici malzeme ve kaynak maliyeti Organizasyonel birim ve dönem seçilerek kaydedilir.

Yeni standart maliyet bilgileri boş satırda kaydedilir. Maliyet dönemi bazında girilen standart maliyetler, proje planlanan maliyetini hesaplamada dikkate alınır. Geçici Varlık ve Geçici Personel planlanan maliyetleri Proje Maliyetler penceresinde ayrı ayrı izlenebilirler. Geçici Malzeme ve Geçici Hizmetlere ait planlanan maliyetler de Proje Maliyetler penceresinde malzeme ve hizmet maliyetinde izlenir. 

Organizasyonel Birim/İşyeri: Standart maliyet tutarının geçerli olacağı Organizasyonel birim/işyeri kodudur. Tanımlı birimler listelenir ve ilgili tanım seçilir.

Dönem Kodu/Açıklaması: Standart maliyet tutarının ait olduğu dönemi belirtir. Dönemler, Sistem Ayarları program bölümü Tanımlar Varlık Yönetimi menüsü altında bulunan Dönemler seçeneği ile kaydedilir. Standart Maliyet dönemleri listelenir ve ilgili dönem seçilir.

Alt Dönem: Standart maliyetin hangi alt dönem için geçerli olacağını belirtir. Alt dönemler listelenir ve dönem seçilir.

Birim Maliyet: Belirtilen Organizasyonel birim ve dönem için geçerli birim maliyet tutarıdır.

Birim Maliyet (RPB): Belirtilen Organizasyonel birim ve dönem için geçerli birim maliyet raporlama para birimi tutarıdır.

Raporlama Para Birimi Kuru: Raporlama para birimi kurunun girilmesinde kullanılır.