Çalışma alanı mükellef ve müşavir bilgilerinin kaydedildiği raporların alındığı gündelik işlemlerin yapıldığı yerlere verilen bir isimdir. Çalışma alanı tanımları, Yönetim program bölümünde İşlemler menüsü altında yer alan Çalışma alanları seçeneği ile kaydedilir.

Yeni çalışma alanı kaydetmek için Yönetim menüsü altında yer alan Çalışma alanları seçeneği kullanılır.

Yeni tanım yapmak için Ekle düğmesi tıklanır. (Ekle seçeneği sağ fare düğmesi menüsünde de yer alır) Tanım penceresinden kaydedilen bilgiler şunlardır:

No: Çalışma alanı numarasıdır. Yeni bir çalışma alanı tanımı yapılırken en son verilen çalışma alanı numarasından bir sonraki numara program tarafından verilir.

Adı: Çalışma alanının adı veya açıklayıcı bilgisidir.

Tanımlanan çalışma alanına ait veri dosyalarını oluşturmak için çalışma alanları listesinde (ya da sağ fare düğmesi menüsündeki) yer alan Dosya Oluştur seçeneği kullanılır. Yeni bir çalışma alanında ilk defa çalışılıyorsa, önce çalışma alanına ait dosyalar oluşturulur. Program dosya oluşturma işleminin tamamlandığına dair bir mesaj verir ve olayların aktarılacağını belirtir. Tamam seçimi yapıldığında olaylar aktarılır.

Çalışma alanına ait dosyaların yeniden oluşturulması gerektiğinde program eski veri dosyalarının silineceğini belirten mesajla kullanıcıyı uyarır. Mesaja onay verilmesi durumunda veri dosyaları yeniden oluşturulur. Bu durumda, bu çalışma alanı seçilerek girilen tüm bilgiler silinir.