Sosyal yardımlar ve normal kazançların dışında firmanın çalışanlarına yaptığı prim ve ikramiye gibi ek ödemelerdir. Programda;

  • ikramiye,
  • kıdem tazminatı,
  • ihbar tazminatı,
  • harcırah,
  • vergi iadesi,
  • nema ödemesi işlem türleri için ek ödeme bilgileri öndeğer olarak tanımlıdır.

Ek Ödeme tanımı geçerlilik tarihi verilerek zaman izli (date-track) olarak izlenir ve kullanılır.

Ek Ödeme ekranında yer alan alanlar ve içerdiği bilgiler aşağıdaki şekildedir:

Alan Açıklama

Ekle

Yeni ek ödeme tanımı yapmak için kullanılır.

Düzelt

Herhangi bir tarih değişikliği olmadan ek ödeme bilgilerinde değişiklik yapmak için kullanılır.

Değiştir

Başlangıç tarihi farklı yeni bir ek ödeme tanımı yapmak için kullanılır.

Çıkar

Ek ödeme tanımını silmek için kullanılır. Çıkar işlemi yapılan parametre veritabanından tamamen  silinir. Bu çalışma parametresinin kullanıldığı kurum çalışma parametreleri de çıkarılır, bu kurum çalışma parametrelerine tabi olan personelden de çıkarma işlemi yapılır.

İncele

Ek ödeme tanım bilgilerini incelemek için kullanılır.

İptal Et

Ek ödeme tanımını iptal etmek için kullanılır. İptal et durumunda, kayıt o tarihten itibaren geçersiz hale gelir. Bu çalışma parametrelerinin kullanıldığı kurum çalışma parametrelerinde ve de bu kurum çalışma parametrelerine tabi olan personelde eş zamanlı olarak bu iptal etme işlemi uygulanır.

Geri Al

Ek ödeme tanımını geri almak için kullanılır.

Hepsini Göster

Hepsini göster seçeneği ile iptal edilmiş olan ve de geçerli olan bütün parametreler listelenir. İptal edilmiş olan parametreler yatık ve de soluk renkle gösterilir. İptal edilmiş parametrelerin üzerinde iken sağ fare menüsündeki Geri Al seçeneği kullanılarak (ya da Geri Al düğmesi tıklanarak) iptal edilen parametre tekrar işlemlere dahil edilebilir.