You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 2 Next »


Kullanıcı Ekleme İşlemi;

Hesap Ayarları>


Uygulamalar ve Kullanıcılar ekranı açılır. 

Ana Hesap üzerinde üç nokta açılır menüden "Uygulamalar ve Kullanıcılar" ekranına gidilir.



Hesaba yeni bir kullanıcı eklemek için (Hesaba Kullanıcı Ekle) butonuna tıklanır ve açılan ekrandaki bilgiler doldurulur. Kullanıcı eklendikten sonra kullanıcı aktifleştirilir.



Sol menü ağacından Kullanıcının üzerinde çalışacağı uygulamaya tıklanır. Uygulamaya Kullanıcı Ekle butonu ile kullanıcı uygulamaya eklenir.




Ana hesap üzerinde yapılan kullanıcı ekleme işlemleri alt hesaba da otomatik olarak yansıyacaktır.

Kullanıcının çalışacağı lisans paketini eklemek için ana sayfadan Yönetim Paneli > Kullanıcılar ekranı açılır.

İlgili kullanıcı üzerinde sağ tuş menüsü açılır ve "değiştir" seçeneğine tıklanır. Lisans sekmesi altında Dahil Olduğu Lisans Paketlerinden çalışacağı lisans paketleri seçilir.


Daha sonra çalışan için yetki kodları ve form yetkileri verilir.




Detaylı Yetkilendirme Dokümanı;  Kullanıcı Grupları Yetkilendirme


Sistemde kullanıcı tanımları yapılıp geçerli olacak yetkiler belirlendikten sonra, bu kullanıcıları çalışan kartları ile eşleştirilmesi gerekir.

Bu işlem için, Çalışan kartlarında yer alan Çalışma Bilgileri sayfasından kullanıcı seçilir.

Eğer çalışan Çalışan Portalı kullanıcı ise Kurumsal Portal Yetki Grubu seçimi yapılmalıdır.






Çalışan Portalı Kullanıcı Tanımı Destek Dokümanı; Çalışan Portalı Kullanıcı Tanımı ve Ayarları