You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 33 Next »

Amaç

Rota planlamayı mobil uygulama üzerinden takibin sağlanması

Bilgilendirme

Rota planlama sadece Logo CRM Enterprise pakette yer almaktadır.

Bilgi

Rota Planlamayı mobil uygulamada kullanabilmek için Logo CRM Web portal sürümü 2.49 ve üzeri olmalıdır.

1- Ana sayfa - Özet Bilgilerinde Bugün ki Rotalarımın Gösterimi

Ana sayfa üzerindeki kısa yol üzerinden ilgili gün için atanmış rota bilgisini görülür. 

 Özet Bilgileri

2- Rota Menüsünün Görüntülenmesi ve Kayıt Eklenmesi

1.Rota Menü Ekranın Görüntülenmesi

Mobil uygulamanın sol menü ağacı tıklandığında rotalar menüsü tıklanır. 

 Rota Ekranı

2. Rota Liste Ekranı

Menü üzerinde rota tıklanır ve liste ekranı görüntülenir. Liste ekranında rota durum bilgisi, rota başlangıç ve bitiş tarihleri, rotanın yüzdelik bilgisi, açıklama ve atanan kullanıcı bilgisi görüntülenir.

 Rota Liste Ekranı

3. Rota Detay Ekranı

Yeni Bir Rota Oluşturma;
(plus) butonu tıklanır ve yeni bir rota oluşturulur. Rota oluşturma için alanlar görüntülenir. Rota alanları üzerinde validasyon bulunmaktadır. Zorunlu alanlar boş geçildiğinde kayıt sonucu uyarısı alınır.

 Zorunlu Alanlar

Atanan Rota Üzerinden İşlem Yapma;
Rota liste ekranındaki ilgili rotanın üzerine tıklanır veya liste ekranındaki tıklanarak rota aksiyon butonları rota grubu düzenle, rota grubu durumunu değiştir, rota öğelerini düzenle veya rota grubunu sil görüntülenir.

 Rota Aksiyon Bilgileri

Rota grubu düzenle: Rotanın açıklaması, atanan kullanıcı, başlangıç ve bitiş tarihleri, not  ve de rota durum bilgisini değiştireceğiniz veya ekleme yapacağınız aksiyon butonudur.

Rota öğelerini düzenle: Rota öğeleri seçiminden sonra rota öğe durumları belirlenir. Örneğin rota durum öğesi olarak aktivite seçildiğinde tamamla, atla ve iptal seçenekleri ile öğe durumunu belirlenir. Rota öğeleri liste ekranı üzerinde birden fazla seçim olduğunda rota öğenin sıra bilgisi değiştirilir. Sıra bilgisini değiştirmek için basılı tutuktan sonra taşıma işlemi sağlanır. Ayrıca rota öğe durumunu silme işlemi de sağlanır.

 Rota Öğesinin Sırasını Değiştirme

Rota grubu durumunu değiştir: Rota kaydını tamamladıktan rotanın durum aksiyonu belirtilir. Durum aksiyonlarında açık, hazır, devam ediyor, beklemede, tamamlandı ve iptal edildi seçenekleri bulunur.

4. Rota Öğeleri Ekleme

Rota grubu detay ekranı açılır. (plus) butonuna basılır. Rotası öğesi ekle aksiyon menüsü üzerinden bir nesne seçilir. Nesne listesi üzerinden bir ya da birden fazla öğe seçilir. Rota öğeleri olarak listeye eklenir.

 Rota Öğe Ekleme Adımları

1. Adım

2.Adım

3.Adım

Rota öğeleri liste ekranında eklenen öğelere tek tek tıklandığında rota öğesinin durumu ayarlanır. Harita aç ile ilgili öğe içerisindeki firmanın konumu görüntülenir. Tamamla ile ilgili öğe aksiyonu tamamlanır. Atla ve İptal öğe seçeneği ile neden iptal veya atlama yapıldığına dair not alanı görüntülenir.

 Rota Öğe Durumu

5. Rota Liste Ekranı

Rota durum ve rota öğe durumlarını rota liste ekranında görülür. Rota durum bilgisi sol tarafta açık, hazır, devam ediyor, tamamlandı, beklemede ve iptal edildi metin şekilde görülür. Rota öğe durumları tamamlandı, atla ve iptal ise sağ tarafta pie ikon şeklinde görülür.

 Rota Liste Ekranı

6. Rota | Rota Özet | Rota Çizme

Rota Özet ekranına "Rota Çiz" butonu eklenerek, mavcut rota öğeleri için Google, Yandex ve Apple haritalar uygulamaları üzerinde rota oluşturma işlemi oluşturulur.

 Rota Çizme

Rota çiz" butonu tetiklenmesi ile,

Rota içindeki rota öğeleri için harita üzerinde optimal rota çizimi yapılır.

Bilgilendirme

Durumu iptal ve atlandı rota öğeleri için rota çizime yapılmaz.

Adres Olmayan Rota Öğe Durumları;

Adresi olmayan rota öğe kayıtları için validasyon gösterilir.

 Firma Adresi Olmayan Rota Öğe Durumları

Bilgi

Logo CRM web portal üzerinden Rota Takibi için detaylı doküman linke tıklayınız.