Teknik Servis Kullanıcısı Destek Kayıt Kullanımı

Teknik servis kullanıcısı kendine atanan kaydı bildirim kuralı ile birlikte toast mesaj şeklinde alır veya mobil uygulama üzerindeyken "push notification" ile bildirim alır.

 Mobil Uygulama Üzerinden Gelen Bildirim

 Web Uygulaması Üzerinden Gelen Bildirim

Bilgilendirme

Bildirim Kuralı oluşturmak için Tanımlar → Diğer → Bildirim Kuralı menüsü açılır ve destek kaydı için bildirim kuralı oluşturulur.

Teknik servis kullanıcısı kendine atanan destek kaydın durumunu "E-posta dinleme" den "Başlangıç" veya "Devam ediyor" olarak seçer.

 Teknik Servis Kullanıcısı

İlişkili kayıtlara tıklar ve e-posta tabındaki gelen mail bilgisine ulaşır.

 İlişkili Kayıtlar | E-postalar

E-posta yanıtlama işlemi ile birlikte manuel yanıtlama işlemi yapar. Müşterisinden randevu işlemini tamamlar.

 E-posta Yanıtlama

Destek Mail Şablon Oluşturma

Teknik Servis kullanıcısı e-posta yanıtlama butonuna tıkladıktan sonra e-posta şablonu oluştur seçimini sağlar.

 E-Posta Şablon Seçimi

e-Posta şablon seçimi daha önceden oluşturulmadıysa (plus) butonu tıklanır ve şablon oluşturulur.

 e-Posta Şablon Oluşturma

Son aşamada teknik servis kullanıcısı "Gönder" butonu tıklanır ve e-posta gönderimi sağlanır.

 e-Posta Gönderimi

Teknik Servis Kullanıcısı Kayıt Düzenleme ve e-Posta Şablon Oluşturma Videosu

Teknik Servis Kullanıcısı- ePosta Şablon Oluşturma.mp4

İlişkili Aktivite Kaydı Oluşturma

Destek kaydı girişi tamamlandıktan sonra root için ilişkili kayıtlar aktivite kaydı girişi sağlanır.

 Aktivite Kaydı Oluşturma

Aktivite kaydı oluşturmak için (plus) butonu tıklanır ve yeni aktivite girişi sağlanır.

 Aktivite Kaydı Oluşturma -II

Aktivite kaydı oluştururken "Etkinlik Oluştur" seçeneği işaretliyse, takvim kaydı da oluşturulur.

 Aktivite Kaydı Oluşturma III

Aktivite Kayıt Görüntüsü

Takvim Kayıt Görüntüsü