You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 2 Current »


Logo Bulut İK'da bir atama kaydı oluşturmak için Personel Yönetimi> Tanımlar> Personel Kartları ekranında ilgili personel üzerinde sağ tuş menüde Çalışma Bilgileri> Atamalar ekranında ekle butonu ile atama kaydı eklenebilir.



Personelin önceki atamaları bu ekranda görüntülenebilir.



Yeni bir atama kaydı eklemek için ekle butonu ile Atama Kaydı ekranı açılır.

Başlangıç tarihi günün tarihi olarak otomatik gelir, değiştirilebilir ancak başlangıç tarihi önceki atamasından daha eski bir tarihte olamaz, bu durumda atama kaydedilmek istendiğinde servis uyarı verir.

Bitiş tarihi alanına veri girişi yapılamaz çünkü bir sonraki atama oluştuğunda otomatik sonraki atamanın başlangıç tarihine göre bu atamanın bitiş tarihi bilgisi dolar.

Personelin kurum-işyeri bilgileri yansır. Eğer bölüm-birim-altbirim değişikliği yapılmak istenirse yeni birimler seçilir.

Ana bilgiler sekmesinde personelin atamasına bağlı olarak değişebilecek bilgiler yer alır, onay tarihi verilmek istenirse girilebilir.

Personelin pozisyonunda değişiklik yapılacaksa pozisyon alanı temizlenir ve listeden yeni pozisyonu seçilir.



Atama türü veri girişi zorunlu alandır. Yapılan değişikliğe uygun olan atama türü seçilmelidir.  Öndeğer olarak gelen türler kullanılabilir veya yeni tür eklenebilir. Atama türleri Sistem Ayarları> Türler> Personel Yönetimi> Atama Türleri ekranından tanımlanır. 

Ücret bilgileri alanında personelin ücreti değişecekse yeni ücreti ve diğer bilgiler değiştirilebilir.



Diğer bilgiler sekmesinde analiz boyutu, dağıtım şablonu veya muhasebe bağlantı grubu değişikliği yapılabilir.



Kaydet butonu ile atama kaydı oluşur.

Ayrıca Personel Yönetimi> Hareketler> Atama Talepleri ekranından yeni bir atama talebi oluşturulabilir. 



Atama talebinin durumu onaylandı statüsüne geldiğinde;



Talep oluştururken seçilen personelin atamalar menüsüne yansıyacaktır ve atamalar ekranında değiştir ile girilerek atama detayları girilebilir.


Aynı zamanda personel kartı içerisinde bir değişiklik yapıldığında ekrana gelen personel bilgileri değişiklik onayı ekranında girilen tarihler ve atama türü seçilip değişiklik kaydedildiğinde atama kaydı oluşur.

Eğer değişiklik yerine düzeltme seçilirse atama kaydı oluşmaz.



Servis içerisinde çalıştırılan Toplu terfi yapmak veya ücret değişikliği yapmak gibi işlemler için işlemler menüsünden ilgili işlem seçilir ve uygun atama türleri seçilerek işlem çalıştırıldığında personellerin atamalar ekranına atama kayıtları düşecektir.

Atama kayıtları listesi ve atama talepleri listesi rapor olarak personel yönetimi raporlar menüsünden alınabilir.