You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 4 Next »

Doküman yönetim sistemlerinde en çok yaşanan problemlerden biri başlangıçta oluşturulan statik klasör hiyerarşisinin değişen ihtiyaçlara uyum sağlayamaması ve değerli verilerin çıkartılmasının zorluğudur.

Örnek olarak, geçmiş yılda müşterilere verilen teklif formunu bulmak veya A müşterisine verdiğimiz teklifleri bulmak kolay olabilir. A müşterisine verdiğimiz 10.000 TL altındaki ve içeriğinde "klima" ürünü olan teklifleri bulmak daha zor olacaktır. Bu bilgilere arama ve filtreleme ile ulaşılabilir.

Tüm müşterilerimize verdiğimiz önce tekliflerin tarihlerine  sonra ürünlere göre gruplandırmak ve hatta teklifi veren satış görevlisini de görmek istediğinizde ise klasörler arasında dolaşıp, excel'de takip edilen liste tutmanız kaçınılmaz olur.

Logo Doküman Yönetimi Servisi, sunduğu Akıllı Klasörler özelliği ile metaverilerinizi etkin şekilde kullanarak dosya arama veya gruplandırma işlemlerini kolaylaştırmayı amaçlamaktadır. Akıllı klasörler, dokümanlarınızın mevcut klasör hiyerarşisini değiştirmeden dokümanlarınızı anlık olarak gruplandırmanızı sağlar. Akıllı klasörler ile istediğiniz detayda gruplandırmalar oluşturabilir, dokümanlara ulaşmak için pek çok farklı kategori kullanabilirsiniz. 


Akıllı klasörler nasıl çalıştığını gerçek bir örnekle anlatalım.

Üretim sektöründeki bir firma müşterilerine verdiği teklif formlarını yönetmektedir. Firma dokümanlarını önce teklif tarihlerine sonra müşterilerine göre oluşturduğu bir yapıda tutmaktadır. 

 Teklif Formları
 2020
 Ocak
 Müşteri 1

projeAteklif1.pdf

projeAteklif2.pdf

Teklif2.pdf


 Müşteri 2


 Şubat