You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 4 Next »

Firma kartı > İlişkili Kayıtlar > Destek Kayıtları sekmesinde firmaya ait destek kayıtları oluşturulur.

Firmaya yeni bir destek kaydı açmak için, Destek Kayıtları sekmesindeki Destek Kaydı seçeneğine tıklanır. Var olan bir destek kaydı üzerinde düzenleme yapmak için ilgili kayıt seçilir ve ardından Düzelt seçeneğine tıklanır.

Firma kartı içerisinden eklenen destek kayıtları, Destek Kayıtları sekmesi üzerinden silinemez. Bunun için Bölümler menüsü altındaki Destek Kayıtları ekranı açılmalı ve ilgili kayıt bu ekran üzerinden Sil seçeneği ile kaldırılmalıdır.

Firma kartı > İlişkili Kayıtlar > Destek Kayıtları sekmesi, firma bazında destek kaydı oluşturmak için kullanılır. Logo CRM'de destek kayıtları, Bölümler menüsü altındaki Destek Kayıtları seçeneği ile kaydedilir. Firma kartından oluşturulan destek kayıtları, Bölümler > Destek Kayıtları ekranında da listelenir.

Destek kaydı tanım kartının anlatımı için tıklayın.