You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

Version 1 Next »

Portalin genel yapısı 3 bölümden oluşur:

  • Başlık, Profil ve Genel Arama
  • Üst Menü
  • İçerik


Başlık, Profil ve Genel Arama

Proje Portalı sayfasının en üst bölümü başlık ve profil bilgilerinin yer aldığı bölümdür. Sayfanın solunda portalın adı, ortasında genel arama alanı, sağında ise kullanıcının profil fotoğrafı, adı ve soyadı yer alır. Profil fotoğrafı, j-guar Personel Yönetimi-Personel tanım kartı içerisinde yüklü olan fotoğraftır. 



Arama bölümü sayfanın en üstünde, orta alanda yer alır. Bu alana girilen değerler ile Proje, Aktivite, İhtiyaç ve Kaynaklar arasından arama yapılır. Alan üzerine gelindiğinde en az 3 karakter girileceği ve Proje, Aktivite, İhtiyaç ve Kaynaklar arasında arama yapılabileceğine dair bilgi mesajı alınır. 

Arama sonucuna göre bulunan değerler tiplerine (Aktivite, İhtiyaç, Proje, Kaynak) göre bölümlenerek listelenir. Listelenen kayıtlar kullanıcının yetkisi dahilinde olan kayıtlardır. Kayıt üzerine tıklandığında kullanıcı ilgili sayfaya yönlendirilir. Örneğin aktivite tipi için aktivite detay sayfasına yönlendirilir. 

Arama sonucu herhangi bir sonuç bulunamaz ise "Arama Sonucu Bulunamadı" olarak mesaj alınır. 

Üst Menü Çubuğu 

Görevlerim: Kullanıcının yer aldığı projeler ile bu projelerdeki görevlerini ve takvimini toplu olarak görebildiği sayfadır. Bu sayfa kullanıcının ana panosudur. 

Projeler: Kullanıcının seçili projeye ait genel bilgileri, aktivitelerin sorumlu kişilerini, tarihi yaklaşan ve tamamlanan aktiviteleri toplu olarak gördüğü sayfadır. Bu sayfa projenin ana panosudur. 

Zaman Çizelgesi: Seçili projeye ait GANTT şeması bu sayfada görüntülenir. 

Aktivite & İhtiyaçlar: Seçili projeye ait aktivite ve ihtiyaçlar bu sayfada görüntülenir. 

Kaynaklar: Kaynaklar, projelerden bağımsız olarak, herhangi bir aktiviteye atansın veya atanmasın; Personel, Dış Personel ve Geçici Personel tipindeki tüm kaynakların gösterildiği sayfadır.

Ekle: Projeye Aktivite ve İhtiyaç eklenmesi için kullanılır. Aktivite seçiminde Aktivite Ekle sayfası, İhtiyaç seçiminde İhtiyaç Ekle sayfası açılır. Bu aktivite ve ihtiyaçlar sol menüde yer alan Projeye eklenir. 

Filtrele: Filtrele seçeneği ile Aktivitenin Adı, Açıklaması, Durumu, Sorumlu Kişi, Planlanan Tarih Aralığı ve Gerçekleşen Tarih Aralığı ile İhtiyacın Adı, Açıklaması, Durumu belirtilerek; Aktivite ve İhtiyaçlar, Aktiviteler, İhtiyaçlar ve Üzerimdeki Aktiviteler sayfalarında yer alan kayıtlar arasından filtreleme yapılır.