Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Hizmet, geçmişe dönük raporlama ve analiz imkanı da sunmaktadır. Çalışanın geçmişte bulunduğu konum bilgisini raporlayabilme özelliği verimlilik artışı sağlar; geçmişe yönelik alınacak raporlarda çalışanların son konum bilgileri, geriye dönük bilgileri ve tanımlanan bölgeye giriş/çıkış bilgileri alınarak verimlilik kontrolü sağlanır.

Mobil İzleme Ayarları

Sistem İşletmeni > Firma Tanımları > Detaylar penceresinde yer alan Turkcell Hizmet Merkezi sayfasından birlikte çalıştığınız operatörün size vermiş olduğu şifre ve kullanıcı kodunu girerek Mobil İzleme sistemini “Mobil İzleme Sorgula” düğmesini kullanarak etkin hale getirebilirsiniz. Firma kodunu belirttikten sonra “Kaydet” ile mobil izleme ayarlarınızı kaydedebilirsiniz.

Yetkilendirme

Sistem İşletmeni > Kullanıcılar > İşlem Yetkileri ve Yetki Kodları penceresinden kullanıcıları mobil izleme sistemi için yetkilendirebilirsiniz. Kullanıcının hangi yetki kodu ile hangi işlemleri gerçekleştirebileceği bu alanlardan belirlenir.

Mobil İzleme

Mobil izleme sistemi ile satış temsilcilerinizi cep telefonları yardımı ile haritalar üzerinden izleyebilir, adres bilgilerini alabilir ve çalışanlarınıza bireysel SMS gönderebilirsiniz.

Tüm saha ekibinizi harita üzerinde yöneterek:

  • Personel başına ayda 1 adam * gün performans artışı sağlayabilirsiniz.
  • Operasyonunuz hızlanır.
  • Ekiplerinizin her an nerede olduğunu görürsünüz.
  • Ekiplerinizle anında mesajlaşabilir, onlara hızlı ve etkin iş tanımı yönlendirebilirsiniz.
  • Ekiplerinizin bölgesel kontrolünü yapabilirsiniz.

Ana Kayıtlar / Turkcell Hizmetleri altında yer alan Ekip Mobil Telefon Numaraları listesinden çalışanlarınıza ait telefon numaralarını, özel kod ve yeti kodu bilgilerini girebilirsiniz.

Image Removed

...

Sistemde kullanılacak telefonlar Diğer İşlemler program bölümünde Turkcell Hizmetleri menüsündeki Ekip Mobil Telefon Numaraları seçeneği ile kaydedilir.

"Ekle" seçeneği tıklanarak açılan kayıt penceresinden; Telefon Numarası, Açıklaması, Özel Kodu ve Yetki Kodu ilgili alanlardan kaydedilir.

İzlenecek telefonlar, telefon numaraları listesinde F9-sağ fare tuşu menüsündeki "İzleme Talebi Gönder" seçeneği ile sisteme alınır.

Telefon numaraları listesi F9/sağ fare menüsü seçeneklerini kullanarak ilgili satış elemanının anlık adres

...

bilgisi görüntülenir, ilgili kişiye SMS

...

gönderilebilir ve geçmişe yönelik konum ve mesaj

...

bilgileri raporlanır.
"Haritada Göster" seçeneği ile kullanıcılar tek tek veya toplu olarak haritada üzerinden izlenebilir.

Image Added

Bu seçenek ile açılan pencerede geçmişe yönelik tarih aralığı verilebilir

...

ve ilgili kişilerin belirtilen tarih aralığındaki konumları haritadan izlenebilir.

...

Image Added

İlgili kişilerin harita üzerinden izlenmesi

...

Ekip Mobil İzleme seçeneği kullanılarak da gerçekleştirilebilir.

Telefon numaraları

...

listesi sağ fare menüsündeki Konum Raporu ve Mesaj Raporu seçenekleri ile ilgili çalışan veya çalışanların

...

belirli tarihler ve saatler arasındaki konumları ve gönderilen/alınan kısa mesajlar kolaylıkla raporlanabilir.

...

"İzleme Durumlarını Sorgula" seçeneği ile telefon numaraları penceresinde yer alan tüm kayıtların son izleme durumları güncellenir ve izlenebilirlik bilgisi listede yer alan İzleme Durumu kolonunda listelenir.

Satış Elemanı – Mobil İzleme Bağlantısı

Sistemde tanımlı ve telefon numaraları belirtilmiş satış elemanları, Telefon Numaraları penceresine kolaylıkla aktarılabilir. Bunun için satış elemanları listesi F9-sağ fare düğmesi menüsünde yer alan Mobil İzleme seçeneği kullanılır. İlgili kaydın üzerinde Mobil İzleme seçeneğine basıldığında kayıt, Telefon Numaraları penceresinde otomatik olarak oluşturulur. Eğer satış elemanı mobil izleme sistemine dahilse, Telefon Numaraları penceresi o kayda konumlanarak açılır. Satış elemanları toplu seçimlerle de mobil izleme sistemine dahil edilebilir.