Page History
Panel | ||
---|---|---|
| ||
Amaç KPI ile Logo CRM üzerinde performans ölçümlemesi |
...
yapılması ve belirlenen kriterde ve zaman aralıklarında yapılan kayıt toplamlarının verilen hedeflere oranı |
...
görüntülenmesi. Kullanımı KPI tanımı yapılarak, bir kullanıcıya tanımlanan günlük, haftalık, aylık girilmesi gereken aktivite, fırsat, teklif gibi ekranlardaki kayıt sayısının belirlenen hedefe ne kadar ulaştığı |
...
görüntülemesi yapabilirsiniz. KPI kurgulamak için öncelikle Tanımlar> KPI> Tanımlar bölümünden ölçümleri görüntüleyebilmek için KPI skor kartı eklenir. |
...
|
...
|
...
...
|
...
|
...
|
...
|
...
|
...
|
...
|
...
|
...
|
...
|
...
|
...
|
...
...
|
...
...
|
...
Sonuç Bulunduğumuz ay içerisindeki Aktivite kayıtları ile bir önceki ayın Aktivite kayıtları karşılaştırılmıştır. Bulunulan ay içerisinde 5'ten fazla kayıt varsa yeşil, 3'ten az ise kırmızı gösterilir. |
...
Tanımlar → KPI tanımlaması |
...
için örnek bir tanımlama yapılmış oldu. Bir sonraki adımda |
...
ise KPI Skor kartı oluşturmaktır. |
...
Sol menü ağacında Satış Pazarlama→ KPI skor kartları açılır. Yeni KPI skor kartı butonu tıklanır. Ekranda skor kartının adı belirlenir ve bağlantı butonu ile istenilen KPI tanımı eklenir. |
...
...
Kaydetme işlemi tamamlandıktan sonra |
...
aktivitelerin satış olma durumunu görüntülenir. |
...
Bağlantı ile eklediğiniz KPI satırına basıldığında eklenmiş olan Aktivitelerin listesini görebilirsiniz. Ayrıca Grafikleri Göster butonuna basıldığında Mevcut ve Önceki değerleri bir arada görüntüleyebilirsiniz. |
...
...
|
Örnek2: Bugün ve Dün Aktivite kayıtlarını karşılaştırma yapan KPI tanımı.
Örnek3: Yılbaşından bugüne Son Üç Gün ve Türü Yeni İş olarak kaydedilmiş Fırsat kayıtları arasından karşılaştırma yapan KPI tanımı.
Oluşturulan Skor Kartları bağlantı yapıldığında görüntü aşağıdaki şekildedir.