Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Panel

Teknik Servis Kullanıcısı Destek Kayıt Kullanımı

Teknik servis kullanıcısı kendine atanan kaydın durumunu değiştirir. Destek kaydı bildirim kuralı ile birlikte toast mesaj şeklinde alır veya mobil uygulama üzerindeyken "push notification" ile bildirim alır.

Expand
titleMobil Uygulama Üzerinden Gelen Bildirim

Image Added

Expand
titleWeb Uygulaması Üzerinden Gelen Bildirim

Image Added

Tip
titleBilgilendirme

Bildirim Kuralı oluşturmak için Tanımlar → Diğer → Bildirim Kuralı menüsü açılır ve destek kaydı için bildirim kuralı oluşturulur.

Image Added

Teknik servis kullanıcısı kendine atanan destek kaydın durumunu "E-posta dinleme" den "Başlangıç" veya "Devam ediyor" olarak seçer.

Expand
titleTeknik Servis Kullanıcısı

İlişkili kayıtlara tıklar ve e-posta tabındaki gelen mail bilgisine ulaşır.

Expand
titleİlişkili Kayıtlar | E-postalar

E-posta yanıtlama işlemi ile birlikte manuel yanıtlama işlemi yapar. Müşterisinden randevu işlemini tamamlar.

Expand
titleE-posta Yanıtlama

...