Page History
Panel | ||
---|---|---|
| ||
Amaç KPI ile Logo CRM üzerinde performans ölçümlemesi |
...
yapılması ve belirlenen kriterde ve zaman aralıklarında yapılan kayıt toplamlarının verilen hedeflere oranı |
...
görüntülenmesi. |
...
Kullanımı KPI tanımı yapılarak, bir kullanıcıya tanımlanan günlük, haftalık, aylık girilmesi gereken aktivite, fırsat, teklif gibi ekranlardaki kayıt sayısının belirlenen hedefe ne kadar ulaştığı |
...
görüntülemesi yapabilirsiniz. |
...
KPI kurgulamak için öncelikle Tanımlar |
...
> KPI> Tanımlar bölümünden ölçümleri |
...
görüntüleyebilmek için KPI skor kartı eklenir. |
...
...
|
...
|
...
|
...
|
...
|
...
|
...
...
|
...
|
...
|
...
|
...
|
...
|
...
|
...
|
...
...
|
...
|
...
|
...
|
...
|
...
Sonuç |
...
Bulunduğumuz ay içerisindeki Aktivite kayıtları ile bir önceki ayın Aktivite kayıtları karşılaştırılmıştır. Bulunulan ay içerisinde 5'ten fazla kayıt |
...
varsa yeşil, 3'ten az |
...
ise kırmızı gösterilir. |
...
Örnek: Ahmet kullanıcısı için son 30 günde 20 aktivite giriş hedefi, son 3 ayda 100.000 liralık teklif hedefi, bu yıl da 200 fırsat girişi hedefi verilebilir. Bu durumda Ahmet kullanıcısına bir skor kartı oluşturulup bütün bu tanımlamalar içerisine eklendiğinde tek bir ekrandan Ahmet'in durumu gözlemlenebilir.
Sol taraftaki menüden KPI SKOR kartları seçilir.
...
Tanımlar → KPI tanımlaması için örnek bir tanımlama yapılmış oldu. Bir sonraki adımda ise KPI Skor kartı oluşturmaktır. Sol menü ağacında Satış Pazarlama→ KPI skor kartları açılır. Yeni KPI skor kartı butonu tıklanır. Ekranda skor kartının adı belirlenir ve bağlantı butonu ile istenilen KPI tanımı eklenir. |
...
...
Kaydetme işlemi tamamlandıktan sonra aktivitelerin satış olma durumunu görüntülenir. Bağlantı ile eklediğiniz KPI satırına basıldığında eklenmiş olan Aktivitelerin listesini görebilirsiniz. Ayrıca Grafikleri Göster butonuna basıldığında Mevcut ve Önceki değerleri bir arada görüntüleyebilirsiniz.
|