Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Fırsat Yönetim Merkezi
Fırsat Takip Yönetimi ile, müşteriler ya da potansiyel müşteriler ile yapılan aktivitelerin (Ziyaret, Telefon Görüşmesi vb.) ve bu müşteriler için doğan yeni fırsatların girişi yapılabilir, bu aktivite ve fırsatlar bir satış teklifi, sözleşmesi ya da siparişine dönüşmüş ise bu süreçlerin ilişkileri kurulup anlık olarak takip edilebilmektedir. Müşteriler
Mevcutta yer alan cariler arasında "Müşteri + Tedarikçi", "Müşteri" ve "Birlik" türlerinde olanların carilerin listelendiği ve bu türlerde yeni cari eklenebildiği ekrandır.
Mevcutta yer alan cari hesap kartına eklenen ,

  • "Genel Bilgiler" tabı Rakip seçeneği ile yakalanan fırsatlar için rakip firmalar takip edilebilir.
  • "Fırsat Takip Yönetimi Bilgileri" tabı ile
    • Müşteri için referans kaynağı (Fuar, Reklam vb.)
    • Müşterinin rolü (İş Ortağı, Yatırımcı vb.)
    • Müşterinin sosyal medya hesapları bilgileri takip edilebilir.

...

  • Fırsatın türü (Mevcut İş, Yeni İş vb.)
  • Kaynağı (Fuar, Tavsiye, Reklam vb.)
  • Kazanılma/Kaybedilme durumu
  • Aşamaları,
  • Fırsat için varsa rakipler takip edilebilir.
  • Bu fırsat sonucunda bir aktivite gerçekleştirilmişse ya da bu fırsat bir satış teklifi, sözleşmesi ya da siparişine sebep olmuşsa yine bu bilgiler ilgili tablarda ilişkilendirilerek takip edilebilir.
  • Fırsat için görüşülen ilgili kişi bilgileri buradan ilişkilendirilebilir.

...

  • Bu aktivite, yapılan bir satış kampanyası sebebi ile gerçekleştirilmiş ise bunun bilgisi "Aktivitenin Sebebi Kampanya Bilgileri" tabından girilebilir.
  • Bu aktivite sonucunda bir fırsat ortaya çıkmışsa ya da satış teklifi, sözleşmesi ya da siparişi gerçekleştirilmiş ise yine bu bilgiler ilgili tablarda ilişkilendirilerek takip edilebilir.
  • Aktivite için görüşülen ilgili kişi bilgileri buradan ilişkilendirilebilir.

...

  • tüm müşteriler ile yaklaşan aktivitelerin gün/hafta/ay olarak takibi yapılabilir.
  • Istenilen tarihe yeni aktivite oluşturulabilir.

Müşteriler tabı ile,

  • Müşteriler ile doğan fırsat ve aktiviteler takip edilip yeni fırsat ve aktivite eklenebilir.
  • Bu fırsat ve aktiviteler ile ilişkili oluşan teklif , sözleşme ve sipariş hareketleri ilişkilendirilerek aralarındaki bağlantı takip edilebilir.
  • Müşteriler için genel bilgiler (adres bilgisi, ilgili kişileri ve satış temsilcisi) görüntülenebilir.

Satış Panoları tabı ile,

  • Müşteriler ve Aktiviteler ile ilgili olarak,
    • Satış temsilcilerinin müşterilere göre dağılımı,
    • Satış temsilcilerinin aktivitelere göre dağılımı,
    • Sektörlerin müşterilere göre dağılımı,
    • Müşteri rollerinin dağılımı,
    • Müşteri referans kaynaklarının müşterilere göre dağılımı,
    • Aktivite türlerinin dağılımı istatistiksel olarak takip edilebilir.
  • Takip edilmek istenen diğer parametreler için panolar oluşturulabilir.