Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Panel
borderStyledashed

Amaç

Logo Flow üzerinde başlatılan ve onayları tamamlandıktan sonra Jj-Platform tarafında otomatik malzeme kartı oluşturan süreç örneğidir.

Panel
borderStyledashed

Senaryo

Talep sahibi rolündeki 'Demo 1' kullanıcısı portal üzerinden “Malzeme kartı oluşturma" bölümüne tıklayarak süreç başlatır. Gelen formda; Firma, malzeme tipi, malzeme kodu, açıklama bilgileri, kullanım yeri, ödeme şekli, birim seti ve özel kod alan bilgisi girilir. 'Demo1' kullanıcısı kayıt girişlerini tamamladıktan sonra  'Demo 2' kullanıcısına onaya gönderir. Demo 2 yönetici kullanıcısı  formu kontrol eder, bu aşamada reddedebilir veya kayıt üzerinde değişiklik talep edebilir. Demo 2 kullanıcı kullanıcısı onay verdiği durumda Jtalep j-Platform ERP'ye talebi aktarır. Ja aktarılır.  j-Platform ERP'ye aktarılan kayıt olumlu ise ' da malzeme kartı oluşturma işlemli başarılı ise talep eden kullanıcıya bilgilendirme gönderilir. J-Platform ERP'ye aktarılan malzeme kartı hatalı işlem durumunda Yönetici Hata Formuna gider Aktarım sırasında hata alınması durumunda akış Yönetici Hata Formu ile devam eder ve Admin kullanıcısına bildirim gönderilir.

Örnek bir senaryo üzerinden işletilen akış örneğine ait videoyu video aşağıda bulunmaktadır.

Jj-Platform Malzeme Kartı Oluşturma.mp4
Panel
borderStyledashed

Akış Dosyası (.xnm)

Aşağıdaki dosya indirilerek uygulamaya aktarılır. İçeri aktarma işleminin nasıl yapıldığına dair bilgi için Aktar bölümü incelenebilir.

Jj-Platform Malzeme Kartı Oluşturma.nxm
Panel
borderStyledashed

Form Şablonu

Malzeme Kartı Oluşturma formu için tasarlanan form şablon ekran görüntüsü aşağıdaki gibidir.:

Expand
titleGörsel

Image RemovedImage Added

Panel
borderStyledashed

Akış Şablonu

Malzeme Kartı Oluşturma formu için tasarlanan akış şablonu aşağıdaki gibidir.:

Expand
titleGörsel

Panel
borderStyledashed
Konfigurasyon

Konfigürasyon

Formda bulunan Birim seti, Malzeme Özel KodBirim seti öndeğer, Malzeme özel kod-2-3-4-5, Ödeme şekli, Firma Bilgisibilgisi, Öndeğer bilgileri ve Tiger ve j-Platform Firma Kurum bağlantı bilgisi için tasarım aracı üzerinden veritabanı bağlantısı oluşturulmuştur. Veri kaynaklarında varsayılan Firma öndeğeri "001" olarak belirlendi. Eğer firma Tiger j-Platform ERP'de firma öndeğeriniz "001" den farklıysa veri kaynaklarından Birim seti, Birim seti öndeğer, Malzeme Özel Kod-2-3-4-5, Ödeme şekli , Top1Birim ve Jj-Platform bağlantı veri kaynakları çift tıklanır ve sorgu kısmında firma  U_<<Firma(001)>> bilgisi değiştirilir.

Tiger veritabanı ayarları Sql

ERP entegrasyonu aşamasında başarısız olunması durumunda akış "Yönetici Hata Formu" ile devam edecektir. Bu forma portal üzerinden erişebilmek için yetkilendirme işlemi yapılmalıdır. Bu durum için yönetici hata formu → yetkilendirme → kullanıcı listesinden yetkili olacak kullanıcı seçilmelidir.

Image Added

j-Platform veritabanı ayarları SQL bağlantı listesi → Düzenle → Bağlantı Bilgileri üzerinden yapılabilir.


  • Rest Ayarları;

Malzeme kartının Tiger j-Platform ürünü içerisine aktarılabilmesi adına yapılması gereken bir tanımlamadır.

Ayarlar servisi içerisinden LFlow Servis ayarları bölümünde Logo j-Platform Rest Servis Ayarı gelir. j-Platform Logo Rest servis ayarında Rest Servis adres bilgisi doldurulmalıdır. Kullanıcı adı ve şifresi girişinden sonra bağlantıyı sına ile bağlantı durumu görüntülenir.

En sonunda kaydet ile çıkış sağlanır.


Tip

Tanım yeni veya değiştiriliyorsa IIS restart edilmelidir. Sonrasında Tasarım Rest ayarları düzenlendikten sonra servisler (ajm,was,web, settings) restart edilmelidir. Bknz. Servis İşlemleri . Sonrasında tasarım aracı açılıp, akış içeri aktarılmalıdır.

Image Removed

Talep Numarası;


Malzeme kartı oluşturma talebi için  "Talep No" değişkeni tanımlanır. Talep No veri tipi metin, varsayılan formül için InstanceUniqId (değeri portalden başlatılan iş numarası) tanımlanır.

Image Removed

Image Added


  • Organizasyon ve Hiyerarşi Tanımlama;

Yönetici onay adımlarını sağlıklı bir şekilde yürütebilmek adına eğer sistemde tanımlı bir hiyerarşi yoksa; Genel Tanımlar->Organizasyon ve Hiyerarşi Tanımlama bölümünden kullanıcıların alt-üst ilişkileri tanımlanmalıdır.

Info
bknz: Organizasyon ve Hiyerarşi Tanımlama


...