Page History
...
Satış & Pazarlama modülünün altında yer alan KPI Skor Kartları seçeneği, Logo CRM üzerinde bu performans ölçümlemesinin yapılması için kullanılır. Belirlenen kriterlerde ve zaman aralıklarında gerçekleştirilen kayıtların toplamının hedeflere oranı görülür. Örneğin; bir kullanıcıya tanımlanan günlük, haftalık ve aylık girilmesi gereken aktivite sayısının, belirlenen hedefe ne kadar ulaştığı görülebilir.
Ad:Skor kartının adı belirlenir.
Göstergeler: İstenilen kpı tanımı bağlantı butonuyla eklenir.
- Kpı tanımlama tanımlar bölümünde anlatılacaktır.
Yeni bir skor kartı eklemek için Skor Kartı ekranındaki Yeni Skor Kartı seçeneğine tıklanır.
Açılan Skor Kartı ekranında skor kartının adı girilir.
Göstergeler bölümünde, istenilen KPI tanımını seçmek için Bağlantı seçeneğine tıklanır.
Bağlantı seçeneğine tıklandığında sistemde kayıtlı KPI tanımları listelenir.
Info |
---|
Bkz. KPI Tanımları |
İstenilen KPI tanımı seçilir ve Tamam tuşuna tıklanır.
Seçilen KPI tanımının ölçümlemesini grafik formatında görüntüleyebilmek için Kolon Başlıkları bölümündeki Grafik Veri Kaynağı seçeneğine tıklanır.