Page History
Panel | ||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||||||||||||||
Amaç KPI ile Logo CRM üzerinde performans ölçümlemesi yapılması ve belirlenen kriterde ve zaman aralıklarında yapılan kayıt toplamlarının verilen hedeflere oranı görüntülenmesi. Kullanımı KPI tanımı yapılarak, bir kullanıcıya tanımlanan günlük, haftalık, aylık girilmesi gereken aktivite, fırsat, teklif gibi ekranlardaki kayıt sayısının belirlenen hedefe ne kadar ulaştığı görüntülemesi yapabilirsiniz. KPI kurgulamak için öncelikle Tanımlar> KPI> Tanımlar bölümünden ölçümleri görüntüleyebilmek için KPI skor kartı eklenir.
Sonuç olarak şöyle bir tanımlama yapılmıştır. Bulunduğumuz ay içerisindeki Aktivite kayıtları ile bir önceki ayın Aktivite kayıtları karşılaştırılmıştır. Bulunulan ay içerisinde 5'ten fazla kayıt varsa yeşil, 3'ten az ise kırmızı gösterilir.
Sol menü ağacında Satış Pazarlama→ KPI skor kartları açılır. Yeni KPI skor kartı butonu tıklanır. Ekranda skor kartının adı belirlenir ve bağlantı butonu ile istenilen KPI tanımı eklenir. Kaydetme işlemi tamamlandıktan sonra ilgili satış temsilcinin hedefleri gözlemlenebilmektediraktivitelerin satış olma durumunu görüntülenir. Bağlantı ile eklediğiniz KPI satırına basıldığında eklenmiş olan Aktivitelerin listesini görebilirsiniz. Ayrıca Grafikleri Göster butonuna basıldığında Mevcut ve Önceki değerleri bir arada görüntüleyebilirsiniz.
Örnek2: Bugün ve Dün Aktivite kayıtlarını karşılaştırma yapan KPI tanımı. Örnek3: Yılbaşından bugüne Son Üç Gün ve Türü Yeni İş olarak kaydedilmiş Fırsat kayıtları arasından karşılaştırma yapan KPI tanımı. Oluşturulan Skor Kartları bağlantı yapıldığında görüntü aşağıdaki şekildedir. |