Page History
Personel Listesi Raporu
Personele ait bilgiler Personel Yönetimi/Raporlar'da Raporlarda yer alan Personel Listesi'nden personel listesi'nden alınır.
Personel Listesi listesi ile açılan ekrandan "Özel Ayarları Kullan" seçeneği seçeneği ile ihtiyaçlar dahilinde tasarlanan raporlardan birisi seçilir.
- İşlem Tarihi olarak hangi tarihe ait kayıtlar listelenecek ise o tarih verilir.
- Kurum, İşyeriişyeri, Bölüm bölüm ve Birim birim bazında filtreleme yapılır.
- Excel, Pdf pdf formatlarında rapor alınabilmesi için öndeğer olarak gelen Ekran olan gelen ekran olan "Çıktı Tipi" değiştirilir.
Tahakkuk Listesi
Ücret Yönetimi/Raporlar/Tahakkuk Listesi raporuna tıklanarak personelin puantaj kartlarındaki detay bilgiye ulaşılır.
- Diğer rapor tasarımlarında olduğu gibi kullanılacak olan rapor tasarımı "Özel Ayarları Kullan" ile seçilir. Eğer rapor tasarımı seçimi yapılmaz ise standart tasarım üzerinden rapor alınır.
- "Tahakkuk Listesi", "Bordro Zarfı", "Tahakkuk Toplamları" gibi bordroya ait raporlarda önemli olan İşlem Tarihidirişlem tarihidir. İşlem Tarihine rapor tarihi bilgisi verilir.
- Örneğin; Kasım Ocak ayına ait tahakkuk listesi raporu alınmak isteniyorsa İşlem Tarihi 01/11/2016 – 30/11/2016 01/2023 – 01/31/2023 verilir.
- Bütün raporlarda olduğu gibi Tahakkuk Listesi raporunda da alınacağı gruba göre filtreleme yapılabilir.
...
En çok kullanılan rapor tasarımı ve rapor filtreleri kaydedilebilir. Böylece rapor ekranı açıldığında kaydedilmiş olan rapor daha kısa sürede alınır.
Örneğin, Excel'e tahakkuk tahakkuk listesi alınacak ise Özel Ayarları özel ayarları Kullan seçeneğinden kullanılacak kullanılacak olan rapor, Çıktı Tipi combobox'ından çıktı tipi açılır pencereden "Excel Dosyası" seçilir. Filtreler alanında kullanılacak alanında kullanılacak olan filtre kaydedilir.
Açılış Şablonlarını Kaydet seçeneğinden seçili olan tasarım filtreler ile birlikte kaydedilir.