Personel Listesi Raporu
Personele ait bilgiler Personel Yönetimi/Raporlar'da yer alan Personel Listesi'nden alınır.
Personel Listesi ile açılan ekrandan "Özel Ayarları Kullan" seçeneği ile ihtiyaçlar dahilinde tasarlanan raporlardan birisi seçilir.
- İşlem Tarihi olarak hangi tarihe ait kayıtlar listelenecek ise o tarih verilir.
- Kurum, İşyeri, Bölüm ve Birim bazında filtreleme yapılır.
- Excel, Pdf formatlarında rapor alınabilmesi için öndeğer olarak gelen Ekran olan "Çıktı Tipi" değiştirilir.
Tahakkuk Listesi
Ücret Yönetimi/Raporlar/Tahakkuk Listesi raporuna tıklanarak personelin puantaj kartlarındaki detay bilgiye ulaşılır.
- Diğer rapor tasarımlarında olduğu gibi kullanılacak olan rapor tasarımı "Özel Ayarları Kullan" ile seçilir. Eğer rapor tasarımı seçimi yapılmaz ise standart tasarım üzerinden rapor alınır.
- Tahakkuk Listesi,Bordro Zarfı ,Tahakkuk Toplamları gibi bordroya ait raporlarda önemli olan İşlem Tarihidir. İşlem Tarihine rapor tarihi bilgisi verilir.
- Örneğin; Kasım ayına ait tahakkuk listesi raporu alınmak isteniyorsa İşlem Tarihi 01/11/2016 – 30/11/2016 verilir.
- Bütün raporlarda olduğu gibi Tahakkuk Listesi raporunda da alınacağı gruba göre filtreleme yapılabilir.
Örneğin, Excel'e tahakkuk listesi alınacak ise Özel Ayarları Kullan seçeneğinden kullanılacak olan rapor, Çıktı Tipi combobox'ından Excel Dosyası seçilir. Filtreler alanında kullanılacak olan filtre kaydedilir.
Açılış Şablonlarını Kaydet seçeneğinden seçili olan tasarım filtreler ile birlikte kaydedilir.