Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Portalin genel yapısı 3 bölümden oluşur: Başlık, Profil ve Genel Arama

...

, Üst Menü

...

ve İçerik olmak üzere 3 bölümden oluşur.

Başlık, Profil ve Genel Arama

Proje Portalı sayfasının en üst bölümü başlık ve profil bilgilerinin yer aldığı bölümdür. Sayfanın solunda portalın portalin adı, ortasında genel arama alanı, sağında ise kullanıcının profil fotoğrafı, adı ve soyadı yer alır. Profil fotoğrafı, j-guar Platform Personel Yönetimi-Personel tanım kartı içerisinde yüklü olan fotoğraftır. 

Arama bölümü sayfanın en üstünde, orta alanda yer alır. Bu alana girilen değerler ile Proje, Aktivite, İhtiyaç ve Kaynaklar arasından arama yapılır. Alan üzerine gelindiğinde en az 3 karakter girileceği ve Proje, Aktivite, İhtiyaç ve Kaynaklar arasında arama yapılabileceğine dair bilgi mesajı alınır. 

...

Arama sonucu herhangi bir sonuç bulunamaz ise " Arama Sonucu Bulunamadı " olarak mesaj alınır. 

Üst Menü Çubuğu 

Üst menü çubuğunda yer alan bilgiler şunlardır:

Görevlerim: Kullanıcının yer aldığı projeler ile bu projelerdeki görevlerini ve takvimini toplu olarak görebildiği sayfadır. Bu sayfa kullanıcının ana panosudur. 

Projeler: Kullanıcının seçili projeye ait genel bilgileri, aktivitelerin sorumlu kişilerini, tarihi yaklaşan ve tamamlanan aktiviteleri toplu olarak gördüğü sayfadır. Bu sayfa projenin ana panosudur. 

Zaman Çizelgesi: Seçili projeye ait GANTT şeması bu sayfada görüntülenir. 

Aktivite & İhtiyaçlar: Seçili projeye ait aktivite ve ihtiyaçlar bu sayfada görüntülenir. 

Kaynaklar: Kaynaklar, projelerden bağımsız olarak, herhangi bir aktiviteye atansın veya atanmasın; Personel, Dış Personel ve Geçici Personel tipindeki tüm kaynakların gösterildiği sayfadır.

Ekle: Projeye Raporlar: Aktivite Listesi raporunun alındığı seçenektir.

Tanımlar: Ek Bilgilerin tanımlandığı seçenektir.

Yönetici KonsoluRol Tanımlarının atandığı seçenektir.

Ekle: Proje, Aktivite ve İhtiyaç eklenmesi için kullanılır. Ayrıca Projeden Aktar seçeneği ile MS Project ve Şablondan aktarım işlemleri yapılır. Proje seçiminde Proje Ekle; Aktivite seçiminde Aktivite Ekle sayfası, ; İhtiyaç seçiminde İhtiyaç Ekle sayfası açılır. Bu aktivite ve ihtiyaçlar sol menüde yer alan Projeye eklenir. Filtrele: Filtrele seçeneği ile AktiviteninAdı, Açıklaması, Durumu, Sorumlu Kişi, Planlanan Tarih Aralığı ve Gerçekleşen Tarih Aralığı ile İhtiyacın Adı, Açıklaması, Durumu belirtilerek; Aktivite ve İhtiyaçlar, Aktiviteler, İhtiyaçlar ve Üzerimdeki Aktiviteler sayfalarında yer alan kayıtlar arasından filtreleme yapılır.Image RemovedProje Aktar seçeneği ile Proje Bilgilerini Aktar sayfası açılır.


Image Added