Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Arıza Bölümler menüsü altında yer alan Destek Kayıtları seçeneği, arıza takibi, laboratuvar sonuç takibi, müşteri memnuniyeti ölçümlemesi, memnuniyet anketleri gibi kayıtlar için destek kayıdı modülü kullanılır. Image Removed
Image Removed
Firma: Destek kaydının açılacağı firma seçilir.
Kişi: Firmaya bağlı kişi otomatik olarak gelir.
Ana Kategori:Destek kaydının ana kategorisi + butonuna basarak eklenir.
Alt Kategori: Destek kaydının alt kategorisi + butonuna basarak eklenir.
Tür: Destek kaydının türü seçilir.
Destek Id: Id otomatik olarak oluşur.
Tanım:Destek kaydının tanımı yazılır.
Tarih: Destek kaydının oluşturulma tarihi yazılır.
Tahmini Bitiş Tarihi:Destek kaydındaki problemin tahmini tamamlanma tarihi yazılır.
Tamamlanma Tarihi:Destek kaydındaki problemin kesin tamamlanma tarihi yazılır.
Atanan:Destek kaydının kime atanacağı seçilir.
Atanan Departman:Destet kaydının atanacağı departman seçilir.
Durum:Destek kaydı durumu belirlenir.(Örn:devam ediyor,tamamlandı )
Notlar:Destek kaydının ayrıntılı açıklaması yazılır.
Öncelik: Destek kaydının önem derecesi belirlenir.
Etiketler: Arama yapıldığında bu destek kaydının kolay bir şekilde bulunabilmesi için başına # işareti koyarak bu kaydı hatırlatıcı kelimeler girilir.(örn: #deneme)
Kullanıcılara Bildir:Girilen destek kartının başka kullanıcılar tarafından görünmesi için kullanılır.İlgili kişiler seçilir ve oluşturulan kartın içeriği diğere kişilere bildirim olarak gider.
Oluşturma bilgisi: Destek kaydını oluşturan kullanıcının adını,soyadını ve kartın oluşturulma tarihini otomatik olarak yazar.
Son Güncelleme:Destek kaydını güncelleyen kişinin adını,soyadını ve kartın güncellenme tarihini otomatik olarak yazar.

Yeni bir destek kaydı oluşturmak için Bölümler > Destek Kayıtları ekranında yer alanImage Added seçeneğine tıklanır.

Var olan bir destek kaydını kopyalamak için öncelikle ilgili kayıt listedenImage Added seçilir ve ardından Destek Kayıtları ekranının İşlemler menüsünde yer alan Image Added seçeneğine tıklanır.

Bir destek kaydını düzenlemek için Destek Kayıtları ekranında ilgili kayıt Düzelt Image Added seçeneğine tıklayarak açılır. Destek kayıtlarını silmek için ilgili kayıtlar listedenImage Added seçilir ve ardından Sil Image Added  seçeneğine tıklanır.


Image Added



Destek Kaydı tanım ekranında  5 sekme bulunur.