Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Expand
titleSoru 31: Logo CRM üzerinden Garanti ve Seri No takibi var mı?

Evet var.  Logo CRM üzerinden ürünler menüsünden garanti takip bilgileri girilir. Destek kayıtları üzerinden ilişkili kayıtlar → İlişkili ürünler sekmesinden de seri no takibi sağlanır. 

Expand
titleSoru 32: Adres ve İletişim Bilgilerine Öndeğer Tanımlaması Nasıl Sağlanır?

Adres ve İletişim Bilgileri alanları firma ve kişi kartı detay görünümde seçimsiz olarak görülür. Eğer herhangi bir kriteri varsayılan getirmek istiyorsanız, Tanımlar → Diğer → Öndeğer ekranından yeni öndeğer butonu basılır ve öndeğer giriş alanları doldurulur. Adres ve İletişim bilgileri öndeğer oluşturmak için logo destek üzerindeki video kaydına tıklayınız.