Page History
Panel | ||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||||||
Otomatik görevler detay ekranında görev tipi rapor seçeneği getirildi. Görev tipi rapor bilgisi seçildikten sonra görev adı, zamanlama, hatalı durum bilgilendirme ve rapor parametresi ekranı doldurulur.
Rapor Parametre Oluşturma;
Rapor Başlığı: Rapora eklenecek konu bilgisidir. Eğer rapor başlığına herhangi veri yazılmazsa, boş geçilemez uyarısı alınır. Rapor: Designer üzerinde tasarlanan mevcut raporlarınızı listeler. Çıktı Türü: PDF, XLSX, XLS, HTML, CSV, DOCX dosya türleri listelenir. Kullanıcı: Sistemde tanımlı olan kullanıcılar listelenir. Çoklu kullanıcı seçimi yapılabilecektir ve kullanıcılar tag şeklinde gözükür. (Bu alan Logo CRM' de bulunan 'Kullanıcılara Bildir' alanıyla aynı mantıkta çalışmaktadır.) Departman: Sistemde tanımlı olan departmanlar listelenir. Çoklu departman seçimi yapılabilecektir. Departmanlar tag şeklinde gözükür. (Bu alan Logo CRM' de bulunan 'Kullanıcı Departman' alanıyla aynı mantıkta çalışmaktadır.) E-Posta gönderilsin: Seçimli olarak öndeğer olarak işaretli gelir. Rapor parametre kayıt işleminden sonra zamanlamaya göre kullanıcı veya departman seçiminize göre ilgili kişilere e-mail gönderir. Anahtar ve değer parametreleri: Designer da oluşturulan raporlarda raporlar için 3 anahtar ve 3 değer bilgisi girilir. Rapor oluştururken değer ve anahtar alan bilgilerinizi anahtar ve değer parametrelerine girilmesini sağlar.
|
...