Page History
Panel | |
---|---|
|
Panel | ||
---|---|---|
| ||
AmaçSatınalma Teklif Süreci (Talep)' nden aktarılan taleplere istinaden tedarikçilerden tekliflerin toplandığı ve seçilen tedarikçi bazında onaylanan teklifin Satınalma Teklif Süreci (Sipariş)’ ne aktarıldığı süreçtir. |
Panel | ||
---|---|---|
| ||
Senaryo ve Organizasyon Şeması
Tedarikçilerin excel de fiyat bilgisini doldurduktan sonra Satınalma Uzmanına e-mail ile fiyat bilgileri ulaşır. Satınalma Uzmanı bir sonraki aşama için farklı tedarikçilerden aldığı fiyatları excel yapıştır ile ekler. Tedarikçi seçimi için "Satınalma Şef" 'ine gönderir. Satınalma Şefi bu aşamada hangi tedarikçinin fiyatı uygunsa teklif satır girişinde Seçim alanından tedarikçiyi seçer ve cari alanı otomatik oluşur. Satınalma Şefi eğer isterse değişiklik ister ve satınalma uzmanı tekliflendirme formuna geri gönderir veya reddederek satınalma uzmanına ret bilgilendirme daha sonra da talep eden kullanıcıya ret bilgi e-mail gönderir. Satınalma şefi kontrol ettikten sonra onaylama işlemi yaptığında, "Satınalma Müdürü" 'ne onaya gider. |
Panel | ||
---|---|---|
| ||
Akış Dosyası (.xnm)Aşağıdaki dosya indirilerek uygulamaya aktarılır. İçeri aktarma işleminin nasıl yapıldığına dair bilgi için Aktar bölümü incelenebilir. Satınalma Teklif sürecin ilk akış formudur. |
Panel | |||||
---|---|---|---|---|---|
| |||||
Form ŞablonuSatınalma Teklif Süreci (Talep) formu için tasarlanan form şablon ekran görüntüsü aşağıdaki gibidir:
|
Panel | |||||
---|---|---|---|---|---|
| |||||
Akış ŞablonuSatınalma Teklif Süreci (Talep) formu için tasarlanan akış şablonu aşağıdaki gibidir:
|
Panel | ||||
---|---|---|---|---|
| ||||
Konfigürasyon
Satınalma Teklif Süreci (Talep) formundaki bazı alanları, Satınalma Teklif Süreci (Teklif) formuna aktarılması gerekir. Bu alanlar bir sonraki alt iş akış formunu tetikler ve en son da Tiger satış sipariş'e bilgi olarak aktarmayı sağlar. Ayrıca tüm formlarda aktivite değişkenleri ve veri kaynakları tanımlanır. ERP entegrasyonu aşamasında başarısız olunması durumunda akış "Yönetici Hata Formu" ile devam edecektir. Bu forma portal üzerinden erişebilmek için yetkilendirme işlemi yapılmalıdır. Bu durum için yönetici hata formu → yetkilendirme → kullanıcı listesinden yetkili olacak kullanıcı seçilmelidir. Tiger veritabanı ayarları SQL bağlantı listesi → Düzenle → Bağlantı Bilgileri üzerinden yapılabilir.
Satınalma Teklif Süreci (Talep) formu ile başlayan ve Satınalma Teklif Süreci (Sipariş) formu ile biten süreç de Tiger Satınalma Siparişi içerisine aktarılabilmesi adına yapılması gereken bir tanımlamadır. Ayarlar servisi içerisinden LFlow Servis ayarları bölümünde Logo Rest Servis Ayarı gelir. Logo Rest servis ayarında Rest Servis adres bilgisi doldurulmalıdır. Kullanıcı adı ve şifresi girişinden sonra bağlantıyı sına ile bağlantı durumu görüntülenir. En sonunda kaydet ile çıkış sağlanır.
Yönetici onay adımlarını sağlıklı bir şekilde yürütebilmek adına eğer sistemde tanımlı bir hiyerarşi yoksa; Genel Tanımlar->Organizasyon ve Hiyerarşi Tanımlama bölümünden kullanıcıların alt-üst ilişkileri tanımlanmalıdır.
|