Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Kaydedilmiş Raporlar Aracılığıyla Yeni Rapor Oluşturma
Kullanıcı Kaydedilmiş Raporlar kısmında var olan bir raporu "Raporu Göster" butonuna tıklayıp, adını değiştirip kaydettiğinde var olan raporu güncellemiş olur.
Kullanıcı bu işlemle kendi kaydetmiş olduğu raporları güncelleyebilir, yeni kısıt ya da sahalar ekleyebilir, silebilir, raporun adını veya açıklamasını değiştirebilir.

  • Taslak Raporlar: Tiger HR kullanıcının sıklıkla kullanabileceği bazı raporları Taslak Raporlar Tiger HR tarafından kurulum esnasında standart olarak eklenmiştir. Kullanıcı var olan Taslak Raporları üzerinden "Yeni Rapor Oluştur" butonu ile kendi ihtiyaçları doğrultusunda farklı bir rapor oluşturabilir. Raporu Düzenle butonu ile ise taslak rapor düzenlenebilir.

...

Rapor Bilgilerinde Düzenleme
Kullanıcı örnek olarak Özlük Pozisyon Geçmişi raporunda değişiklik yapmak istediğinde "Raporu Göster" butonuna tıklar. Aşağıdaki gibi gelen ekranda raporda görmek istediği alanları sürükle-bırak özelliği ile Rapor Sahaları'ndan "Seçili Sahalar'a bırakarak belirleyebilir.


Kullanıcı Kaydedilmiş Raporlar içinden Rapor bilgisi kısmında raporun adını ve açıklaması değiştirir.
Kullanıcı tüm bu değişiklikler sonrası "Kaydet" butonuna tıklar ve daha önce kaydetmiş olduğu raporun adını güncellemiş olur. NOT:

Tip
Uygulamada "Rapor Al" denildikten sonra uygulama uzun süre bekliyor ve sonuç getirmiyorsa bunun sebebi, çalışan sayısıyla doğru orantılı olarak arka planda raporun hazırlanması uzun sürmesi ve Web uygulamalarında zaman aşımına uğramasıdır. Zaman aşımından dolayı alınamayan raporlar için "Raporu Hazırla" butonuna tıklanmalıdır.
Bu işlem ile belirlediğiniz raporun hazırlanması için uygulama bir görev verilmiş olur. Arka planda raporu hazırlar. Hazırlanan rapor, Kişisel/Raporlarım başlığı altına eklenmektedir. Kullanıcı bu bölümden, hazırlanan raporu bilgisayarına indirebilir.

Rapor Sahalarında Düzenleme
Kullanıcı Taslak Raporlar içinde tanımlı olan rapor sahalarına (aşağıdaki resimde vurgulanan kısımda) yeni bir rapor sahası ekleyemez. Dolayısıyla kullanıcı var olan tanımlanmış rapor sahaları içinden seçim yapmalıdır.
Kullanıcı Rapor sahalarındaki sahaları Sürükle-Bırak özelliğiyle Seçili Sahalara bırakır.
Kullanıcı oluşturacağı raporda görmek istediği sahaları seçili sahalara sürükleyip bırakır.
Sürükle- Bırak özelliği Ek Bilgiler/Rapor Genel Kullanım bölümünde 'GENEL KULLANIM/ Sürükle-Bırak Özelliği' başlığı altında açıklanmıştır.
Seçili sahalarda bulunan saha adları değiştirilebilir. Bu özellik Ek Bilgiler/Rapor Genel Kullanım bölümünde 'GENEL KULLANIM/Saha Adı Değiştirilmesi Özelliği' başlığı altında açıklanmıştır.
Seçili sahalardaki sahaların düzenlenmesi özelliğiyle kullanıcı raporda görünecek sütun adlarını değiştirebilir.
Kullanıcı Seçili Sahalarda oluşturacağı raporda görmek istemediği alanları butonuyla gerçekleştirir.
Kullanıcının butonuyla sildiği sahalar tekrar rapor sahalarında listenin en sonuna eklenir.
Kullanıcı, tanımlı raporunun rapor sahalarındaki tüm sahaları kullanmak istediğinde Rapor sahaları alanının altında bulunan "Tümünü seç" butonunu tıklamalıdır.
Kullanıcı Seçili Sahalar içindeki tüm sahaları silmek isterse "Tümünü Kaldır" butonunu tıklamalıdır.
Bazı sayısal verilerin yanında bulunmaktadır. Kullanıcı bu butona tıklandığında "toplam al" butonu aktif olur.
Kullanıcı böylelikle seçmiş olduğu sayısal sahanın alt toplamını yani tüm satırlar için toplanmış halini raporda görecektir.
"Toplam Al " işaretinin genel kullanımı Ek Bilgiler/Rapor Genel Kullanım bölümünde 'GENEL KULLANIM/Toplam Alma İşaretinin Kullanımı' başlığı altında açıklanmıştır.

...

Kullanıcı raporun başlık adını 'Eğitime Katılmayanlar ' şeklinde görmek istesin. Kullanıcı raporda başlık görmek istediğinde Baskı Seçenekleri kısmında seçeneğini onaylamalıdır.
Kullanıcı "Rapor Al" butonuna tıkladıktan sonra başlık adında yapılan değişiklik raporda aşağıda vurgulandığı gibi gözükecektir.

  • Kullanıcı Şirket Adı bilgisinin raporda görünmesini isterse onay kutucuğunu işaretlemelidir. Kullanıcı Şirket Adını Araçlar/Ayarlar/Sistem Ayarları bölümünde belirler.
  • Kullanıcı raporun çıktısının otomatik olarak sayfaya sığdırılmasını ayarlayabilir.
  • Kullanıcı sayfa genişliği, tarih/saat, sayfa no, rapor sonu genel toplam bilgi gösterimini ayarlayabilir. Kullanıcının onay kutularına tıklaması yeterlidir.

Raporlar modülünde desteklenen rapor formatları: CSV, Doc, DocX, Html, PDF, XLS, XLSX, XPS.
Kullanıcı desteklenen rapor formatını yukarda tanımlı formatlar içinden seçebilir.
Kullanıcı tüm bu değişiklikler sonrası "Kaydet" butonuna tıklandığında kullanıcının yapmış olduğu bu güncellemeler sonrası Kaydedilmiş Raporlarda eklenmiş hali son hali aşağıdaki gibidir.