Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Satış yapabileceğinizi öngördüğünüz kişilere veya firmalara fırsat kaydı oluşturulur.Yada yapılan aktiviteler sonucu görüşmeler olumlu geçtiyse satış potansiyeli görünüyorsa fırsat kaydı oluşturulur.
Image Removed
Image Removed
Fırsat kartının Fırsat sekmesinde aşağıdaki bilgiler girilir.

Image Added

Firma
Firma

Satış potansiyeli olan firma seçilir. AraImage Added ikonu ile sistemde tanımlı firmalar arasından seçim yapılabilir. Fırsat kaydının içerisinden yeni bir firma tanımı yapmak için Firma alanındaki Ekle Image Added ikonuna tıklanır. Seçilen firma tanımını karttan kaldırmak için Temizle Image Added ikonu kullanılır.

Tip
Logo CRM uygulamasında firmalar, Bölümler modülünün Firmalar seçeneği ile tanımlanır.
Kişi

Firma alanında seçilen firmaya bağlanan kişi bu alana otomatik olarak gelir. Fırsat kaydının içerisinden yeni bir kişi tanımlamak için Kişi alanındaki Ekle Image Added ikonuna tıklanır. Seçilen kişiyi karttan kaldırmak için Temizle Image Added ikonu kullanılır.

Tip

Logo CRM uygulamasında kişiler, Bölümler modülünün Kişiler seçeneği ile tanımlanır.

Bir firmayı kişi kaydıyla ilişkilendirmek için firma kartının İlişkili Kayıtlar > Kişiler sekmesinde ilgili kişi seçilir. Bkz. Firma ile İlişkili Kişilerin Bağlanması

Satış Temsilcisi

Satış potansiyelini gören satış temsilcisi seçilir. AraImage Added ikonu ile sistemde tanımlı satış temsilcileri arasından seçim yapılır. Satış Temsilcisinin ilgili tarihte uygun olmadığını görmek ve programını incelemek için Takvimi Aç Image Added ikonuna tıklanır. Fırsat kaydının içerisinden yeni bir satış temsilcisi tanımlamak için Satış Temsilcisi alanındaki Ekle Image Added ikonu kullanılır. Seçilen satış temsilcisini karttan kaldırmak için Temizle Image Added ikonu kullanılır.

Tip
Logo CRM uygulamasında satış temsilcileri, Tanımlar modülü > Diğer menüsü > Satış Temsilcileriseçeneği ile tanımlanır.
Tahmini Tutar
Temel Bilgi
ID
Konu
Tarih
Tahmini Bitiş Tarihi


Firma: Satış Potansiyeli olan firma seçilir.
Kişi:Firmadaki ilişkili kişi seçilir.
Satış Temsilcisi: Satış potansiyelini gören satış temsilcisi seçilir.
Tahmini tutar: Fırsat oluştururken tahmini fırsat tutarının girildiği alandır.
Genel Durum:Fırsatın durumunu gösterir.
Aşama:Fırsatın hangi aşamada olduğu belirtilir.
Tür: Fırsatın türü belirlenir.(Örn:Mevcut iş)
Kaynak:Fırsatın kaynağı belirlenir.
Id:Fırsatın ıd si yazılır.
Konu:Fırsatın konusu belirlenir.
Tarih:Fırsatın ilk oluşma tarihi yazılır.
Tahmini Bitiş Tarihi:Fırsatı olumlu yada olumsuz olarak tahmini kapatma tarihi belirlenir.
Öncelik:Fırsatın önem durumu belirlenir.
Kampanya:Fırsatla ilişkili kampanya mevcutsa ilişkili olan kampanya seçilir.
Notlar:Fırsatla ilgili ayrıntılar notlar alanına yazılır.
Etiketler: Arama yapıldığında bu fırsat kaydının kolay bir şekilde bulunabilmesi için başına # işareti koyarak bu kaydı hatırlatıcı kelimeler girilir.(örn: #deneme)
Kullanıcılara Bildir:Girilen fırsat kaydının başka kullanıcılar tarafından görünmesi için kullanılır.İlgili kişiler seçilir ve oluşturulan kartın içeriği diğere kişilere bildirim olarak gider.
Oluşturma bilgisi: Fırsat kaydını oluşturan kullanıcının adını,soyadını ve kartın oluşturulma tarihini otomatik olarak yazar.
Son Güncelleme:Fırsat kaydını güncelleyen kişinin adını,soyadını ve kartın güncellenme tarihini otomatik olarak yazar.