Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Firma kartı > İlişkili Kayıtlar > Destek Kayıtları sekmesinde firmaya ait destek kayıtları oluşturulur.

Firmaya yeni bir destek kaydı açmak için, Destek Kayıtları sekmesindeki Destek Kaydı seçeneğine tıklanır. Var olan bir destek kaydı üzerinde düzenleme yapmak için ilgili kayıt seçilir ve ardından Düzelt seçeneğine tıklanır.

Tip
Firma kartı içerisinden eklenen destek kayıtları, Destek Kayıtları sekmesi üzerinden silinemez. Bunun için Bölümler menüsü altındaki Destek Kayıtları ekranı açılmalı ve ilgili kayıt bu ekran üzerinden Sil seçeneği ile kaldırılmalıdır.
Tip

Logo CRM'de destek kayıtları, Bölümler menüsü altındaki Destek Kayıtları seçeneği ile kaydedilir. Firma kartı > İlişkili Kayıtlar > Destek Kayıtları sekmesi, firma bazında destek kaydı oluşturmak için kullanılır. Destek Kayıtları sekmesi üzerinden yeni bir kayıt oluşturulduğunda, bu kayıt doğrudan firma kaydına bağlanır; ancak Firma kartından oluşturulan destek kayıtları da Bölümler > Destek Kayıtları ekranında listelenir.

Destek kaydı tanım kartının anlatımı için tıklayın.