Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

İlgili Firma kartı > İlişkili Kayıtlar > Destek Kayıtları sekmesinde firmaya ait destek kaydı kayıtları oluşturulur.+ butonuna tıklayıp

Firmaya yeni bir destek kaydı yaratılır.
Yeni ekran görüntüsü eklendi.
Image Removedaçmak için, Destek Kayıtları sekmesindeki Destek Kaydı Image Addedseçeneğine tıklanır. Var olan bir destek kaydı üzerinde düzenleme yapmak için ilgili kayıt seçilir Image Added ve ardından Düzelt Image Added seçeneğine tıklanır.

Tip
Firma kartı içerisinden eklenen destek kayıtları, Destek Kayıtları sekmesi üzerinden silinemez. Bunun için Bölümler menüsü altındaki Destek Kayıtları ekranı açılmalı ve ilgili kayıt bu ekran üzerinden Sil Image Added seçeneği ile kaldırılmalıdır.
Tip

Firma kartı > İlişkili Kayıtlar > Destek Kayıtları sekmesi, firma bazında destek kaydı oluşturmak için kullanılır. Logo CRM'de destek kayıtları, Bölümler menüsü altındaki Destek Kayıtları seçeneği ile kaydedilir. Firma kartından oluşturulan destek kayıtları, Bölümler > Destek Kayıtları ekranında da listelenir.

Destek kaydı tanım ekranının anlatımı için tıklayın.