Page History
Panel | |
---|---|
|
Panel | |||||
---|---|---|---|---|---|
RotalarKokpitSatış ve Pazarlama modülü altında yer alan Rotalar iş nesnelerine (fırsat, aktivite, görev ve destek kayıtları) ait günlük ve haftalık rota planlanmasının sağlar. Haritalar üzerinden gruplara ait firmaları görebilmek, rotaya ekleme yapabilmek ve seçili rotanın gidiş yolunu gösterir.
Rota oluşturma ile birlikte
| |||||
Panel |
Expand | ||
---|---|---|
| ||
Rota detay ekranında ilişkisel kayıt üzerinden rota çizim işlemlerini MT_Route_Items tablosu üzerinden bilgiyi tutar.
Expand | ||
---|---|---|
| ||
- MT_ROUTE
Mobil tarafından rahat yönetilebilmesi için 2 ve 3 eklendi.
RouteItems için bir collection nonpersisten olarak tutulur.
- MT_ROUTEITEMS
None = 0, Opportunity = 1, //Fırsat , Task = 2, //Görev, Ticket = 3, //Destek Kaydı,
Activity = 4 //Aktivite
Panel | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Rota Detay Ekran Üzerinden Kayıt EklenmesiSatış ve Pazarlama modülü altında yer alan Rotalar iş nesnesi tıklanır ve yeni bir rota kaydı oluşturmak için butonu tıklanır.
Rota oluşturmak için açıklama, başlangıç tarihi, bitiş tarihi, atanan kullanıcı ve not alanı görülür. Bu alanlar validasyona tabidir. Bu alanları doldurulmadan kaydet işlemi yapılamaz.
Alan bilgileri doldurulduktan sonra rota oluşturma tamamlanır ve Rota liste ekranında kayıt görüntülenir.
Rota Öğe Eklenmesi Oluşturulan rotanın detay ekranı açılır ve fırsat, görev, aktivite veya destek kaydı ekleme işlemleri yapılır.
Rotaya Bağlantılı Kayıt Ekleme Örneğin aktivite kaydını oluşturulan rotaya kaydına eklemek için yeni butonu altından aktivite seçilir. 1- Ekranda bağlantılı aktivite bilgileri görüntülenir. Herhangi bir kayıt seçilir veya yeni aktivite kaydı açılır.
2- Rotaya aktivite kaydı eklendiğinde sıra rota durum, sıra, işlem tipi, işlem no, işlem açıklaması, firma adı ve firma adres bilgisi alanı MT_ROUTE_ITEMS tablosuna eklenecek kayıt bilgisi gösterilir.
Rota Durum Öğesi Tamamlama: Seçili olan durum öğesinin durumunu tamamlar. Atla: Seçili olan durum öğesini atlar ve atlama işlemi yapılırken atlama nedeni girilir. İptal: Seçili olan durum öğesini iptal eder ve iptal işlemi yapılırken iptal nedeni girilir.
|
Panel | ||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Rota Liste Ekran Üzerinden Kayıt EklenmesiAmaç Tanımlanmış rotaların listesine erişebilmek ve rota çizme işlemi tetikleyebilmek. Kullanımı Satış Pazarlama > Rotalar" menü öğesine tıklanır. "Rotalar" listesi ekranı açılır.
İşlemler menü öğesi altından "Rota Çiz" öğesi tıklanarak rota çizimi tetiklenir.
Rota Durum Değiştirme İşlemler menü öğesi altından "Durum Değiştir" öğesi tıklanarak rotanın durum bilgisi değişir. Açık: Rota detay ekranından rota kaydet işlemi ile birlikte varsayılan olarak durumu açık gelir. Hazır: Rotayı hazırlayan kullanıcı rotayı atama yapacak kullanıcıya bildirim göndermek için hazır öğesini seçer. Devam ediyor: Rota atanan kullanıcı durumunu devam ediyor olarak seçer ve rota üzerinde kayıt girişi sağlar. Beklemede ve İptal : Rota atanan kullanıcı rota üzerinde işlem uzun sürdüğünde veya müşteri tarafından görüşme iptal olacağında öğelerden birini seçer. Tamamlandı: Rota atanan kullanıcı ziyaretlerini veya durum öğelerini bitirdikten sonra kaydı kapatmak için tamamlandı öğesini seçer.
|
...
Rota Çizme
Rota çizme işlemi eklenen iş nesnesi kaydın (aktivite, fırsat, görev ve destek kayıtları) firma bilgisindeki adres tanımından bulunduğunuz lokasyon arasındaki hat üzerinden rota çizer.
Expand | ||
---|---|---|
| ||
Info | |||||
---|---|---|---|---|---|
| |||||
Adres tanımı kayıt içinde yoksa haritada ikon gösterilmez uyarı verilir.
|
Rota çizme butonu detay ve liste ekranlarından oluşturmak için;
...
Expand | ||
---|---|---|
| ||
- Detay ekranında "Rota çiz" butonu tetiklenmesi ile,
- Rota içindeki rota öğeleri için harita üzerinde optimal rota çizimi yapılır. (durumu iptal ve atlandı olanlar çizime dahil edilmez)
Expand | ||
---|---|---|
| ||
Tip | ||
---|---|---|
| ||
Rota Çizme işlemini Logo CRM Mobil uygulama üzerinden yapılması önerilir. |
Panel | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
İlişkili Kayıtlar Üzerinden Rota GösterimiAmaç İlişkili kayıtlar sekmesinde Rotaların gösterilmesini sağlayabilmek. Kullanımı Aktiviteler , Fırsatlar, Destek Kayıtları ve Görevler > Detay Ekranı > İlişkili Kayıtlar > Rotalar" sekmesine gelinir ve ilişkilendirilmiş rotalar görüntülenir.
|
Panel | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Rota API KullanımıAmaç MT_ROUTE ve MT_ROUTE_ITEMS için API desteğinin sağlayabilmek. GET işleminde firma koordinatlarının döndürülmesi sağlanmıştır.
|
Kokpit satış temsilcisi ve ürün bazında teklif iş nesnesi için açık teklifler, kazanılmış teklifler, kaybedilen teklifler ve tüm teklifleri raporlamasını sağlayan ekrandır.
|
Panel | |||||
---|---|---|---|---|---|
Kokpit Menü EkranıSol Menü üzerinde bulunan Kokpit altındaki Teklif kokpiti ekranı tıklanarak grafik raporlar görüntülenir.
|