Search

Help

Page 21 of 29. Showing 286 results (0.038 seconds)

  1. Tanımlı Alanlar

    LOGO uygulamasında tanımlı standart alanlar dışında kullanıcı tarafından yeni alan tanımlanabilir ve bu alanlara bilgi girişi kontrolü yapılabilir. Alan tanımlamak için Sistem İşletmeni program bölümünde Kuruluş Bilgileri altında yer alan Tanımlı Alanlar seçeneği kullanılır. Alan tanımları; Malzeme, Cari Hesap
  2. Navigator Smart Raporları

    Navigator Smart çözümü ile verilerinizi çok boyutlu analiz ederek en karmaşık verileri süzüp stratejik açıdan önemli bilgileri kolaylıkla elde edebilirsiniz.   Navigator Smart'ın LOGO ERP programı ile MS Excel arasında kurduğu dinamik bağlantı ile sistemdeki bilgilere online ulaşabilir, istediğiniz rapor ve
  3. Finansal Hatırlatıcı Destek Dokümanı

    2.17.00.00 sürümüyle Finansal Hatırlatıcı kullanıma sunulmuştur. Logo Finansal Hatırlatıcı ile alım, satış, kredi kartı, cari hesap borç/alacak ve banka kredi işlemlerinin ödeme/tahsilat vadelerini, alınan ve verilen siparişlerin temin ve teslimatlarını takip ederek, programa girişlerde tanımlanan süre içerisinde
  4. Tiger Farklı Veritabanı Çalışma

    Tiger ERP Çözümleri ve Logo GO3 Ürünlerinde Farklı Veritabanları ile Çalışma GO 3, Tiger 3 ve Tiger 3 Enterprise ürünlerinde farklı veritabanı (database) bağlantısı yapılarak programa giriş yapılabilmektedir. Bunun için yapılması gereken işlem adımları aşağıda paylaşılmıştır: Masaüstü uygulamasından programa
  5. Sık Kullanılan Metinler Destek Dokümanı

    Logo ürünlerinde browserlar haricinde kart ve fişlerde sık kullanılan metinlerin kopyalanarak veya elle yazılarak kaydedilmesi ayrıca bu kopyalanan metinlerin seçilerek ilgili alana yapıştırılması Shift+F10 - Sık Kullanılan Metinler özelliği ile sağlanır. Sık Kullanılan Metinler ekranı metinlerin tutulduğu satır
  6. Arama Motoru

    Logo ürünlerine 1.86.00.00 versiyonu ile genel arama özelliği eklenmiştir. Genel arama motoru özelliği ile; Malzeme kartları, Cari hesap kartları, Muhasebe hesapları, Banka kartları, Banka hesapları, Çek ve senetler, Siparişler, Faturalar, Stok fişleri, Cari hesap fişleri, Kasa işlemleri ve Muhasebe fişleri kayıtları
  7. İş Akışı Genel Bilgileri

    yapılacağı bu alanda belirlenir. Mail Alıcıları: Zaman ayarlı görevin başlangıç veya bitişinde Logo kullanıcısına ve/veya Logo kullanıcısı olmayan kişilere e-posta
  8. Doküman Yönetim Sistemi Bağlantıları

    belirlendiği alandır. Bu alan bilgisi LOGO İnsan Kaynakları uygulamasında kullanılır.  Doküman yönetimi uygulamalarına başlamadan önce, programda yapılması gereken … LOGO ürünlerinin entegre edilmesi ve mevcut doküman yönetimi datalarının KETS sistemi üzerinden kullanılması mümkündür. Bunun için Doküman Yönetim Sistemi
  9. Hal Tipi Fatura

    /TCKN alanlarında zorunlu alan kontrolü yapılır. Fatura tipi satış seçilerek satırda KDV uygulanmadığında, KDV muafiyet sebebi girişi zorunlu değildir. e-Logo … komisyon seçilerek satırda KDV uygulanmadığında KDV muafiyet sebebi girişi zorunlu değildir. e-Logo tarafından faturanın gönderiminde UBL'ye KDV muafiyet sebebi 351
  10. e-İrsaliye Kullanım Dokümanı

    -İrsaliye ve e-İrsaliye Statüsü kolonları eklenmiştir. Kaydedilen e-İrsaliye "e-İrsaliye ve GİB' e Gönderilecek" statüsünde listelenir. Logo Connect uygulamasında … worddav7aa349ff102bb6e381596657f83f9dc5.png Logo Connect worddavc14a9afedab900e81c90698a368d70fc.png Logoconnectte ve Cloud Connect üzerinde, e-İrsaliye gönderim süreci, e-Fatura